פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התפוצצויות בעור הסלון לאחר כשנה -סלון עדיין באחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז קניות ביג באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: פגם בסלון דרמטיק מס' הזמנה 516301.
שלום רב

בתאריך 13/12/08 רכשתי מביתילי סניף באר שבע סלון דגם דרמטיק.
עם הגעת הסלון כבר החלו הבעיות שאומנם טופלו אך לא ביעילות. לאחר כ 5 חודשים של רדיפה אחרי החברה בשל הליקויים שהיו בסלון הסלון הוחלף ב 17/05/09.
לאחר כחודש הופיע על סלון התלת כתם תכלת, באזור הימני של מושב. החברה שלחה נציג שהגיע עם חומר מסוים ניקה את הסלון ( התלת) הכתם לא עבר אך לטענת הנציג הכתם יעבור עם הזמן והציע לי לרכוש את החומר ולנקות את הסלון מדי פעם עם החומר.
לפני כחודשיים שלושה הופיעו על המושב של התלת פיצוצים. בתאריך 17/05/10 ערב שבועות לא ענו במוקד שרות הלקוחות של חברת ביתילי לכן יצרתי קשר שוב עם החברה מיד לאחר החג. 20/05/10.
ב26/5/10 הגיע אלי הנציג ניסים מסניף באר שבע וטען שהבעיה אינה קשורה לביתילי ולכן עלי לשאת בהוצאות הריפוד, אך מאחר והתעקשתי שהבעיה היא של החברה ניסים החליט לשלוח מטעמו מומחה בדים.
ב9/6/10 הגיע הנציג אלמוג שצלם וטען שהבעיה היא שחיקה של הבד. הוא שאל במה אני מנקה את הסלון הסברתי לו שאני מנקה בבד ומים וספרתי לו גם על הכתם שהיה וכיצד הוא טופל.
מומחה הבדים מטעם החברה פסק ואמר " ללא ספק אסור להשתמש בחומר הזה מאחר הוא מתאים לסלון עור וסלון זה הוא דמוי עור. האם הוא מכר לך את החומר? "
כשעניתי לו שכן הוא אמר שזה מקור הבעיה של הסלון.
כאמור, את החומר רכשתי מנציג של חברת ביתילי שהגיע לביתי.
ומכאן עולות מס' שאלות:
האם סלון שנרכש ברשת גדולה כמו ביתילי אמור אחרי שנה של שימוש ביתי להישחק?
האם על הלקוחה לשאת בתוצאות של ניקוי הסלון ע"י הנציג של החברה או לשאת בתוצאות של הטעיית הלקוח? האם כך מכבדת את עצמה חברה רצינית??
כבר באותו יום שמומחה הבדים אלמוג ביקר בביתי , כעבור כשעה התקשרה אלי נציגה מחברת ביתילי שהמשיכה וטענה כי הבעיה היא שלי ולכן עלי לשאת בהוצאה אך ביתילי " יעשו הנחה".
ההחלטה של החברה הייתה הלקוח אשם למרות מחדלי החברה והטעיית הלקוח באופן הטיפול בסלון ומכירת החומר שמזיק לסלון.
כאשר ביקשתי את הדברים בכתב הנציגה טענה שחברת ביתילי לא מוציאה מכתבים היא מחזירה תשובה בטלפון.
האם לביתילי ש בעיה לעמוד מאחרי ההחלטות שלה שהם חוששים להוציא מכתבים.
האם זו התנהלות של חברה מכובדת?!
אני רוצה שחברת ביתילי תיקח אחריות על הסחורה שלה ותדע לדאוג ללקוחותיה .
אי לכך אינני מבינה מדוע עלי לשאת בהוצאה ולדאוג לריפוד הסלון על חשבוני מאחר והסלון עדיין באחריות החברה!!!

באם עד יום ראשון 13/06/10 לא אקבל תשובה חיובית שכן אף תשובה אחרת לא מקובלת עלי המשיך לערכאות משפטיות.


קארין קריספין
050-9159815
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הסלון התלת פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה