פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספוג ששקע בתוך פחות מחצי שנה נושא התלונה:
בירמן ילנה בירמן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחצי שנה בדצמר קיבלנו לביתינו מערכת ישיבה מסוג ריתמוס, לא עבר זמן רב ובספוג נותר שקע עגול באזורים בהם יושבים. כבר פעמיים שלחו "איש מקצוע" כלשונם שאמר שהכל בסדר מבחינתו וזה טבעי שספוג שוקע. אנו מבינים שזה טבעי, אבל או שמיידעים את הלקוח שהספה שוקעת תוך זמן קצר, כדי שיוכל לשקול לקנות מערכת ישיבה אחרת, או שלא מוכרים מערכת ישיבה כזו. הרי לא כל מערכות הישיבה שוקעות. להוכחה יש לנו עוד ספה של ביתילי שכבר שנתיים במצב מצויין.
הנציג האחרון שנשלח עונה לשם ניסים: אמר שהוא איש מקצוע ואם הוא אומר שזה בסדר אז זה בסדר, כי הוא יודע יותר טוב מהלקוח, אמירה מוזרה בפני עצמה, כמו כן הוא הסכים לזכות בחמישים אחוז מעלות מערכת הישיבה.
האחריות על הקניה עוד לא תמה, ולכן אני חושבת שזה נכון לזכות במחיר מלא.
מלבד זאת הרגליים של הספה איבדו את צבען, ניסים טען שזה לא עמיד למים. שוב, הוא עצמו מודה שהמוצרים שהם מוכרים לא עומדים במטרה לשמה נועדו. הרי ספה היא לא ליופי אלא כדי לשבת עליה, והרגליות אמורות לעמוד על רצפה שנשטפת. ההרגשה אחרי שהנציג ניסים עזב, הייתה רעה מאוד. כשקונים רהיטים ברשת כמו ביתילי, היינו בטוחים ששמם חשוב להם ושהעובדה שהם רשת גדולה היא כנראה מהסיבה שהמוצרים שלהם טובים ואיכותיים. כעט התחושה היא שהעובדה שהם רשת גדולה רק נותנת להם לגיטימציה להתעלם מפניות לקוח.
במקום לפסול מוצר שכנראה לא תקין, הם שולחים נציג שאומר שהוא יודע יותר טוב מאיתנו. זו לא התנהגות נאותה כלפי הצרכן.
אציין ששם הלקוח הוא בירמן ילנה. אני הבת שלה שכותבת בשמה.
תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על מערכת הישיבה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה