פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות מתנער מאחריות נושא התלונה:
וקנין שלמה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי סט יוקרתי שולחן ו6 כסאות לגינה מראטן מחנות ביתילי בביג באר שבע
לאחר כחצי שנה בערך החלו סדקים על כסא אחד שלא יחסתי לו חשיבות
לאחר כשנה כבר הכסא החל להתפורר וחלק מהכסאות האחרים החלו להסדק
לצערי לא מצאתי תעודת אחריות וחשבונית רכישה -כי חשבתי שעם מוסד מכובד כמו ביתילי לא צפויות בעיות ואם כן הן יטופלו
פניתי לחנות למוכר שזיהה אותי והדגיש לשאלתי שיש 3 שנות אחריות -הגיוני ומה שצריך היה לעשות הוא להוציא את תאריך הרכישה מהחומר שמתוייק אצלהם
הוא צייד אותי בטלפון של שרות לקוחות ארצי -וכשצלצלתי והסברתי את הבעיה המוקדנית השיבה שיש שנת אחריות אחת בלבד לכשעצמו ללא הגיוני לציוד שעומד בשמש ובגשם
היום המצב של הסט היקר מביש מתפורר עד שרואים את המתכת שמתחת לראטן
אני למדתי לקח מאז ואני כותב פה כדי להזהיר אזרחים ולקוחות שמתכוונים לרכוש מביתילי ריהוט לגינה מראטן שיקחו תעודת אחריות -כי למוצרים הפשוטים והזולים של הום סנטר וטייס קנה ובנה לא קוראים תופעות כאלה
להחליפ לי את הכסאות סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה