פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר וקבלת מוצר אחר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תערוכת רהיטים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב-24/9/10 בתערוכת הרהיטים יחידת טלוויזיה שראיתי בשם באצ'י. לאחר החג הגיע מוביל עם מזנון אחר לגמרי!!! בפנייה אל שרות הלקוחות שוחחתי עם מנהלת שרות הלקוחות בשם מיטל אבני שדיברה כ"כ לא יפה ולא ראוי לתפקידה. היא טענה שאני שקרנית ורכשתי את המזנון שהגיע ולטענתה יחידת הטלוויזיה לא הופיע בתערוכה!!!!!! והיא התנתה את קבלת המוצר שאני ראיתי ורכשתי בתערוכה בתוספת תשלום. ברצוני לאמת את דבריי מול אשת המכירות בתערוכה בשם צילי מס' מוכר 3667 והילל.
בזבוז זמן, נזק כספי סוג הנזק :
לקבל את המוצר שראיתי ורכשתי ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה