פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות גרועה שירות גרוע עוד יותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה לערך רכשתי מערכת ישיבה לסלון כולל שולחת ושטיח בעלות של כ 10,000 ש"ח . מערכת הסלון עשויה מבד שתי וערב. במהלך 6 חודשים המערכת נלקחה לתיקון 3 פעמים וזאת לאחר אין ספור טלפונים ופניות. לאחר התיקון האחרון וכשפניתי ברביעית למח' השירות כיוון שהבד נפרם שוב, שוחחתי עם הרפד בעצמו(אלון). לדבריו " אנחנו מודעים לבעיה, את לא הראשונה ולכן אנחנו לא מוכרים יותר דגמים מהבד הזה". פניתי למח' השירות שוב וכמובן שהבטיחו שיחזרו אלי. לאחר מס' חודשים חזרו אלי וביקשו לקחת את הסלון לתיקון שוב. אני כמובן לא הסכמתי וביקשתי זיכוי לרכישת סלון חדש אצלם. נעניתי בסירוב מוחלט.
לאחר מס' חודשים קיבלתי מתנה פינת אוכל שנרכשה עבורה מביתילי לצערי. כיסאות פינת האוכל הגיעו שבורים, מקולפי מצבע ופגומים. 7 מתוך 8 כסאות. הפעם השכלתי מעט, צילמתי את הכיסאות ושלחתי את התמונות למייל של מנכ"ל ביתילי. לאחר כמה שעות שבה אליי מנהלת השיווק ודאגה שביום למחרת יגיעו כסאות חדשים לביתי.
הסלון, נשאר קרוע עד לרגע זה.
חבל שאין ביכולתם של הנ"ל להבין שהנזק התדמיתי שאני עושה להם בכך שאני מספרת לכל מי שרק אפשר כמה האיכות והשירות שלהם גרועים , שווה כמאות סלונים.
שיבושם להם.
כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה