פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה שנשברה אחרי שנתיים ותוקנה רק אחרי חודש וחצי וחוייבנו בתשלום התיקוןd נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האצ"ל 2 ראשל"צ כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לבתי מיטה יקרה בסניף ביתילי בבני ברק (מול קניון איילון). לאחר שנתיים של שינה על המיטה, קרסה המיטה מכיוון שהברגים שחיברו את בסיס המיטה לגב המיטה היו קצרים מידי. חודש וחצי ישנה בתי על הרצפה "כי בתקופת החגים אין מי שיתקן לה אותה". לאחר חודש וחצי, ולאחר ששלחנו תמונות של הנזק המראות בבירור , כי היה כאן ייצור רשלני, הודיעו לנו שיתקנו את המיטה בתנאי שנשלם 500 ש"ח. שילמתי כדי שיהיה לה על מה לישון וכתבתי תלונה לנציב קבילות הציבור של ביתילי ודרישה לקבל את ההחזר של 500 ש"ח בתאריך 11 באוקטובר ש.ז. בתאריך 30 באוקטובר שלחתי תזכורת ונכון להיום, לא קיבלתי אפילו אישור קבלת מכתב. אין כאן אפשרות לצרף את המכתבים ששלחתי. אשמח אם תודיעו לי לאיזו כתובת אלקטרונית לשלוח.
לא נתקלתי בשירות כה גרוע של חברה. ברור כי לעולם לא אקנה עוד בחברה זו, וגם אמליץ לחבריי לא לרכוש בה שום דבר.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום ופיצוי. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה