פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינם מחזירים לי את כספי . נושא התלונה:
מגיד דורה שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני נואשת, פשוט כך, שמי דורית ואני לקוחה קבועה של רשת "ביתילי".
שנה שעבר ובתחילת שנה זו רכשתי רהיטים בשווי של עשרות אלפי שקלים ומאחר ושיפצתי את ביתי ולכן החלטתי להחליף ולרענן את ריהוט בביתי.רכשתי שידה, סלון ושידה נוספת למסדרון ביתי ותמונות . לאחר זמן מה ביקשתי להחליף אחד מהמוצרים ונעניתי בחיוב, קיבלתי זיכוי ומתוך הבנה שאמצא בעתיד משהו אשר ימצא חן בעיניי.
ביקרתי בחנויות הרשת, בירושלים, במודיעין אל ללא הועיל ולא מצאתי כול מוצר אשר ימצא חן בעיניי והוא מתאים לביתי.
נידרשתי לפחות פעמיים ל"האריך" את תוקפו של הזיכוי ועד להווה לא מצאתי כול מוצר. כרגע שוב אני צריכה לגשת לסניף אשר נמצא במודיעין ומאחר ששם התבצעה הקנייה על מנת "להאריך" את הזיכוי על סך 4000ש"ח.
מאסתי "בהארכות" למינהם ואני קוצה את כספי, 4000ש"ח ! אין לי רצון בזיכוי, אין לי זמן ודלק לנסוע שוב למודיעין מירושלים, נסעתי פעמיים על מנת להאריך את הזיכוי ( דרך אגב כרגע שוב נידרשת על ידי נציגה מסניף מודיעין...)
אני מבקשת עזרה וסיוע על פי חוק, מבינה את זכויותיי המעוגנות בחוק.
פניתי לשירות לקוחות מחברת ביתילי, לא נעניתי מאז ( חודש ) אין עם מי לדבר ואני על סף תביעה על ידי עורך דין .
אני מנסה על ידי אנשי האתר וללא אילוץ משפטי ומכוון שכוחם ידוע .
תודה לכולם, דורה מגיד, ( אישה חד הואית ומובטלת אשר מוכרת על ידי המוסד לביטוח לאומי..)
כספי סוג הנזק :
לקבל את כספי, כולל פיצויים על עוגמת הנפש אשר אני עוברת . פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה