פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי נושא התלונה:
אבגי אשר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:

תלונתי מיום 16/10/2010 שמספרה 55443
לא טופלה לצערי עד עצם היום הזה למרות פניותיי אליכם בצור קשר מספר פעמים . לטיפולכם המסור אודה .



:

זיכוי כספי נושא התלונה:

‏יום רביעי ‏27 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:

בתאריך 27/01/10 נכנסתי לביתילי בעפולה עלית . כדי לרכוש ולעשות הפתעה לאשתי . רכשתי שטיח סיני בסכום של 8000 שח . למחרת היום אשתי החליטה להחליף את השטיח שלא מצא חן בעיניה . הגענו לחנות ובקשנו להחליף את השטיח למשהו זול יותר . בחנות התעקשו לא לבטל את העסקה בשום פנים ואופן. אלא לתת לנו זיכוי . למרות כל המחאות שלנו כי המוצר יקר וכי אין לנו מה לקנות בסכום כזה של הזיכוי. מנהל החנות לא אווה לשמוע ולא להתפשר בשוםפנים. קבלנו זיכוי עס 8000 שח . לאחר מספר ימים קנינו שטיח בסכום של כ 2000 שח יתרת הזיכוי נותרה כאבן שאין לה הופכין. מאז ועד היום אנחנו לא מוצאים שום מוצר לקנות . למרות פניות חוזרות ונישנות להנהלת ביתילי . אנו נתקלים בסירוב לקבל זיכוי כספי למרות כל טענותינו כי אין לנו מה לקנות . לפני כחודש פנינו שוב לפקידה בשם מירב בבקשה חוזרת לקבל זיכוי כספי . לתדהמתי היא הסכימה לזכות את חשבוני בזיכוי כספי אבל אליה וקוץ בה . להפתעתי נתבקשתי לוותר על סכום של 2000 שח בתמורה לזיכוי הכספי . פשוט גזילה לאור היום. לא די שבמשך 10 חודשים החברה המכובדת משתמשת בכספים שלי ,נהנית מהם , ללא כל תמורה , יש להם את החוצפה לדרוש ניכוי של 2000 שח מהזיכוי הכספי . במקום למצא דרך ךפצות אותי על עוגמת הנפש והעושק שנעשקתי במשך 10 חודשים . אני עוד נדרש לשלם על כך 2000 שח תבין ותקילין. וראה זה פלא , פתאום כן אפשר לתת זיכוי כספי , לא כפי שנטען בהתחלה שאין דרך לזכות זיכוי כספי אלא בצורה של זיכוי לצורך רכישת מוצר במקום. אני פונה אליכם בבקשה למצות את הדין עם חברה עשקנית וגזלנית שכזו . אין לה מקום בציבור הישראלי . יש לנדות אותה ולפרסם ברבים את מעלליה . ואת ההתעללות בציבור לקוחותיה . מיותר לציין שבקרתי כ 20 פעם במהלך התקופה בתקווה למצא משהו לקנות ובכל אותן הפעמים בקשתי לקבל זיכוי כספי .ללא הועיל .
מודה לכם מראש על הטיפול המסור
בברכה
אשר אבגי
050-3551111
ת.ד. 76 בית שאן מייל= [email protected] תיאור הבעיה:

עוגמת נפש סוג הנזק :

כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה