פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם באיכות המוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בילו סנטר כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 10.04.2010 רכשתי סלון דגם "ספקטרה" + 2 כורסאות מדגם "סוזנה" מרשת "ביתילי", בעלות של 9,695 ש"ח+270 ש"ח הובלה. ב 31.05.10 סופק הסלון לביתי, כמה ימים לאחר מכן פניתי לראשונה לחברה בטענה כי כריות הסלון איבדו את צורתן (המילוי הפנימי שלהן מתקפל ומתכווץ וכתוצאה מכך קצוות הכריות נהיות ריקות וחסרות צורה), לאור תלונתי נשלח אליי הבייתה איש שירות מטעם החברה שמילא את הכריות. כמה ימים לאחר מכן הכריות שוב איבדו את צורתן. חשוב לי לציין כי גם לאחר שאני מנערת ותופחת על הכריות הן לא חוזרות לצורתן. פניתי שוב לחברה והפעם בטענה נוספת שבד המושב נהייה רפויי ולא מתוח (על המושב ישנם תפרים היוצרים ריבועים שכל ריבוע היה נפוח ממילוי, דבר שהעניק יופי ויוקרה לספה), לאחר כשלושה חודשים נפח המושב ירד דבר שיצר ריפיון של הבד, שוב הגיע אליי איש שירות מהחברה ולטענתו המוצר תקין והתבקשתי ללכת לסניף ממנו רכשתי את המוצר לראות שוב את הספה, ואכן הלכתי והספה בחנות נראית יפה (הכריות מלאות ויפות, ובד המושב מתוח ונפוח), פניתי שוב לחברה ותשובת נציגת שירות הלקוחות הייתה: "הבעייה נובעת משימוש במוצר ואין מה לעשות". לאחר ששלחתי מכתב תלונה לחברה נשלח אליי שוב איש שירות ולקח את הכריות למפעל ולאחר כשבוע הכריות חזרו מלאות ויפות, אך זה לא פתר את הבעייה כיוון שלאחר מס' ימים שוב הכריות איבדו את צורתן. שוב ושוב.... התלוננתי ושוב....שלחו אליי איש שירות שלקח לו כ 10 דקות לסדר את הכריות (תהליך הסידור כלל פתיחת הציפה החיצונית, פתיחת הרוכסן של הכרית הפנימית, הכנסת היד לתוך המילוי, בעברת המילוי לכל קצוות הכרית, הוצאת היד שמלאה בריפוד, סגירת הכרית הפנימית, סגירת הציפה, תפיחה וניעור של הכרית וזה התהליך שיש לעשות לכל 7 הכריות), כמה ימים לאחר מכן התקשרה אליי מורן מנהלת המחלקה הטכנית וטענה שלפי דברי איש השירות המוצר תקין. כבר נמאס לי להתקשר לחברה ולא נראה לי שחברה כמו ביתילי תספק ללקוחותיה מוצר באיכות נמוכה המצריכה התעסקות יומיומית ארוכה וממושכת בכדי שהמוצר יראה יפה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה