פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת ישיבה - כורסת זוגית - כריות הישיבה קרסו לאמצע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מערכת הישיבה הינה כמעט בת שנתיים....לאחר כחצי שנה הבחנתי ב"תקלה" אולם לא פעלתי בעניין. לאחר שנה שתמה האחריות פניתי לחברה והם מצידם למרות שתמה האחריות שלחו את נציג השרות שתיקן בעייה אחרת שנמצאה במשענת היד אולם ביטל את טענותיי על כך שהכריות שקעו פנימה. משהתלוננתי שוב הגיע מר גבי (אינני זוכרת את שם המשפחה) ושוב ביטול הטענות שלי עם הבטחה שבמידה והכריות באמת תשקענה יהיה התיקון על ח-ן ביתילי. השבוע העלתי תלונה דרך האתר ונציגת השרות בדקה את הפרטים ובסיכום השיחה נאמר כי אפשרי שאזמין שרות בעלות של כ- 180 ש"ח כדי לבדוק הבעייה והתיקון כמובן מחירו לחוד. שאלתי האם סביר להניח שמע' ישיבה בת שנתיים כבר התבלתה...טוב תשובת נציגת השרות הייתה חיובית. המע' עלתה כ- 7,000 ש"ח. האם כך הדבר? נשמע לי לא הוגן. אודה לעזרתכם. בברכה אלה.
החלפת הכריות הפגומות פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה