פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין קניית שולחן שלא סופק במועד שהובטח. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01.01.11 רכשתי בסניף חוצות המפרץ שולחן מדגם נו קנונה כאשר הובטחה לי אספקה לאמצע חודש מרץ, יצרו עמי קשר והתאריך נדחה לתחילת חודש אפריל. לאחר מכן אני יצרתי קשר לאחר שהשולחן בושש להגיע ונאמר שהשולחן יוכל להגיע רק לאחר חג הפסח הוצעה חלופה של שולחן חדש שאני אבחר שישמש אותי עד להגעת השולחן המקורי או לבחור שולחן חדש ולוותר על השולחן המקורי. אי לכך בחרתי בשולחן מדגם אודינה שהיה במלאי וזמין שהגיע אליי בערב החג ומיד ראיתי שהשולחן אינו מתאים לי והודעתי כבר ביום החג ב18 באפריל הודעתי לרפי מנחם ותמי מסניף חוצות המפרץ כי אינני מעוניינת בשולחן ושיקיימו את הבטחתם לספק את השולחן המקורי שהוזמן בתחילת השנה ומאז לא שמעתי מאף נציג של החברה ולכן אני מעבירה את הנושא לטיפולכם בדחיפות לבל יעברו שבועיים מיום האספקה והחברה תתנער מכל אחריות.
בתודה, שוש עבאדי.
כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה