פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד מחודש לספה +הדום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש 68 בני ברק כתובת:
רמת גן- בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2007 רכשתי ספה מחולקת 2.8 מ' + הדום מסניף ביתילי בר"ג אשר סופקו כחודש וחצי לאחר מכן.
גב ודפנות הספה מרופדים בבד שחור ואילו מושב הספה וההדום מרופדים בבד אפור. הספה כוללת גם 9 כריות גדולות וקטנות מ-3 בדי ריפוד מתאימים.
היום, לאחר 3.5 שנים (כבר לא בתחום האחריות של המוצר), התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם כדי לבקש מהם הפניה לרפד שלהם ע"מ לרפד מחדש את מושבי הספה וההדום -שבהם בד הריפוד האפור השתפשף.
תשובת הפקידות בשירות הלקוחות היתה כי הם אינם יכולים לרפד רק חלק מהספה ולחילופין אני יכולה לקבל מהם הצעת מחיר לריפוד כל הספה!
אני חושבת שזו חוצפה להגיד ללקוח לאחר 3.5 שנים שהאפשרות שלו היא לשלם על ריפוד מלא של הספה והם אפילו לא היו מוכנים להפנות אותי לרפד שלהם כדי שאקבל ממנו הצעת מחיר.
העניין הוא שאני רוצה שהבד החדש יותאם לבדים הקיימים בספה ולכן החשיבות שהתיקון והבדים יירכשו מהיצרן.
ביתילי אינה לוקחת אחריות על מוצריה ולא מוכנה לספק שירות ללקוחותיה אם לא מדובר בתמורה מלאה מחדש!!
הפתרון שלהם הוא פשוט שאזרוק את הספה ואקנה חדשה או שארפד את כולה מחדש!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל הצעת מחיר הוגנת לריפוד המושבים בלבד ולקבל את השירות בביתילי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה