פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביתילי-ספה פגומה - גם רמאות וגם זלזול נושא התלונה:
אבן בן יאיר טליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2011 רכשנו שתי מערכות סלון בביתילי. המבצע היה קנה סלון במחיר מלא וקבל סלון שני בחצי מחיר, או קנה סלון אחד בהנחה של 25%. בגלל הפרש מחירים של מספר שקלים בחרנו באופציה הראשונה וקנינו מערכת אחת ב10,000ש"ח ומערכת שנייה שעלתה 8600 בחצי מחיר. עקב כרית מתנה והנחה נוספת הוצג בחשבונית כי מחצית המחיר של הספה השנייה הוא 4110. למחרת בבוקר התקשרנו לבטל את הסלון השני או להחליפו ונאמר לנו שזה בלתי אפשרי כי הבד כבר נגזר!!!תוך יום!!!ולכן נאלצנו להשאר איתו. חיכינו 50 ימים לספה הזו והיא הגיעה פגומה. לקח לביתילי חודשיים להגיע להחלטה שצריך להחליף את הספה. ופה מתחיל הסיפור:
ביתילי התעקשו שהזיכוי שלנו לצורך רכישת ספה חדשה הוא רק 4000 ש"ח וסירבו לקבל את ההסבר ששילמנו מחיר מלא על הספה הראשונה כדי לקבל את השנייה בחצי מחיר ומבחינתנו אנו זכאים להחליף את הספה לספה באותו מחיר. לא עזר לנו דבר.
הבנות שענו בשירות הלקוחות סרבו לתת לנו לדבר עם מיטל אבני מנהלת שרות הלקוחות. במשך חודשיים אנו מדברים איתם כמעט כל יום. "מיטל תחזור אליכם" בעוד שעה, בעוד שעתיים, היא יצאה, היא ניסתה ולא עניתם, אין לכם מה לדבר איתה. הם שיקרו לנו בכל יום בלי לתת כבוד לנו ולזמן שלנו.
רק פעם אחת כשאמרנו שהשיחה מוקלטת נאותו בביתילי, לאחר המתנה של כחצי שעה על הקו, להעביר את גב' מיטל. היא אמרה לנו שקודם כל נבחר ספה ואח"כ נדבר. מיטל הבטיחה שאם נמצא ספה בערך של עד 6500 ש"ח אז היא תבוא לקראתנו ותבצע את ההחלפה. למחרת מסרנו את הדגם שרצינו שמחירו 6000 ש"ח. מרגע זה לקח לנו עוד חודש בו התקשרנו יום יום לביתילי בבקשה לאשר את העניין. לדברי הבנות - שירין, רעות, שירן ודנה - מיטל מסרבת לדבר איתנו. רעות נוהגת לנתק לנו את השיחה בפנים וממש אין עם מי לדבר. התחננו לקבל תשובה.
לצערנו, מותשים, כעבור חודש, הסכימה אחת הבנות למסור כי התשובה היא שעלינו להוסיף 1000 ש"ח לצורך ההחלפה. לאחר דין ודברים הסכמנו לשלם 890 ש"ח נוספים בתמורה לסלון ששווה שני שליש מהמחיר של הסלון שאנו מחזירים (שימו לב: אנחנו מחזירים סלון ששווה 8600 ורוצים סלון ששווה 6000 ש"ח ונאלצים להוסיף עוד 890 ש"ח עבורו!למה? סתם, כי ביתילי "באים לקראתנו" ומוכנים שנחליף ספה במקום לקבל את אותה ספה בדיוק!!).
השאלה היא האם כאשר רוכשים שני מוצרים והשני בחצי מחיר, לא זכאים להחליף את המוצר למוצר שווה ערך? ממתי זכאים להחזר בחצי מחיר בלבד?
בנוסף, לקח שבוע להתווכח איתם שלא נשלם עוד הובלה - הלא אנו לא אשמים שהספה שלהם פגומה.... האם בכל פעם שצריך להחליף ספה כי היא פגומה אנו נשלם הובלה?
עברו כבר שבועיים וחצי בהם נתנו לדנה משרות לקוחות 3 פעמים את מספר הפקס שלנו לקבלת האישור על ההחלפה - והם לא שולחים!
עוד מעט עוברת חצי שנה בהם ביתילי גם גנבו מאיתנו כסף, גם זלזלו בנו וגם מסרבים לסגור את העניין. אני כבר לא מסוגלת לדבר עם שרות הלקוחות. מעולם לא הרגשתי כה מנוצלת וכה מבוזה. מעולם לא חוויתי כזו מלחמת התשה! אני לא מאמינה שרציתי לרכוש מהם גם פינת אוכל... ממליצה לכולם להתרחק...הדברים שלהם אולי יפים אבל כשצריך שירות אין עם מי לדבר.


כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה