פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת שולחן פגום + 6 כיסאות נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קרן יגודה כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה שולחן מרשת חנויות ביתילי בסניף ירושלים ,בתאריך 22.8.11 (שבוע לאחר ההזמנה) סופק לנו שולחן ו-6 כיסאות פגומים ,המוביל אישר לנו וכתב על תעודת המשלוח שאכן 4 רגלי השולחן פגומים ,פנינו למנהל הסניף העונה לשם אבנר ובקשתנו הלגיטימית להחזר כספנו בגין המוצר הפגום נענתה בשלילה .
לכן אנו דורשים לפינוי השולחן והכיסאות שאין לנו שימוש בם עד לתאריך ה- 8.9.11 וביטול העסקה לאלתר.
אף גורם לא מתיחס לפניתינו ,ולבקשתנו לפינוי השולחן והכיסאות שאין באפשרותנו להשתמש במוצר שלא שלנו.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה עבור מספר הזמנה 7600408 והחזר כל הכסף פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה