פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בספה וחוסר שירות מצד ביתילי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ספה שנקנתה מביתילי ולאחר כשנה וחצי החלה להתקלף
בכל פעם שפניתי לשירות הלקוחות אי אפשר היה לדבר עם מנהל וגם מנהל לא חוזר אף פעם
התשובות של הנציגות בשירות הלקוחות מאוד לא מקצועיות ולא מנסות לעזור,
התשובה היחידה שניתנת היא שיש אחריות של שנה ומאחר שהשנה עברה צריך להזמין בתשלום איש שירות והוא יגבה גם כסף על התיקון בסכומים לא ריאליים.
נכון שעבר זמן האחריות אבל ספה ממקום כזה שעלתה לא מעט כסף לא צריכה להראות לא טוב גם אחרי שבע שנים ויותר
כספי סוג הנזק :
התשתתפות קטנה בתשום של תיקון הספה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה