פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר לאחר תלונה שלא טופלה כראוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק- ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2007 רכשתי ספה מחולקת 2.8 מ' + הדום מסניף ביתילי בר"ג אשר סופקו כחודש וחצי לאחר מכן.
גב ודפנות הספה מרופדים בבד שחור ואילו מושב הספה וההדום מרופדים בבד אפור. הספה כוללת גם 9 כריות גדולות וקטנות מ-3 בדי ריפוד מתאימים.
בחודש יולי 2011, לאחר 3.5 שנים (כבר לא בתחום האחריות של המוצר), התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם כדי לבקש מהם הפניה לרפד שלהם ע"מ לרפד מחדש את מושבי הספה וההדום -שבהם בד הריפוד האפור השתפשף.
תשובת הפקידות בשירות הלקוחות היתה כי הם אינם יכולים לרפד רק חלק מהספה ולחילופין אני יכולה לקבל מהם הצעת מחיר לריפוד כל הספה!
אני חושבת שזו חוצפה להגיד ללקוח לאחר 3.5 שנים שהאפשרות שלו היא לשלם על ריפוד מלא של הספה והם אפילו לא היו מוכנים להפנות אותי לרפד שלהם כדי שאקבל ממנו הצעת מחיר.
העניין הוא שרציתי שהבד החדש יותאם לבדים הקיימים בספה ולכן החשיבות שהתיקון והבדים יירכשו מהיצרן.
ביתילי אינה לוקחת אחריות על מוצריה ולא מוכנה לספק שירות ללקוחותיה אם לא מדובר בתמורה מלאה מחדש!!
הפתרון שלהם הוא פשוט שאזרוק את הספה ואקנה חדשה או שארפד את כולה מחדש!!
לאחר שהתלוננתי דרך אתר תלונה המדהים הזה, התקשרו אלי למחרת ממוקד התלונות של החברה והחלו לטפל בי כאילו כלום לא קרה.
הבעיה היא הסחבת, האיטיות, חוסר התיאום בין שירות הלקוחות לרפדיה.
עד שתיאמו לבוא לקחת את הספה, ודחו מספר פעמים, ורק כשצעקתי גם הביאו ספה חלופית כמו שהבטיחו מלכתחילה, חודש לקח לרפד, רק כשצעקתי שוב החזירו בערב ראש השנה ושיא השיאים הוא שהריפוד היה פגום!!
תיאמו לי ביקור של אחד שמחליט מה עושים, הגיע ופסק שיתאמו איתי שוב לקחת את הספה לריפוד מחדש. עד היום טרם תיאמו איתי על מועד שיקחו את הספה שוב.

ראו הוזהרתם....אל תיקנו כלום בביתילי!!!
יש מספיק חנויות רהיטים אחרות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה