פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגמים חמורים בספות חדשות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
18.10.2011
בתאריך 30.6.2011 קנינו מזנון וזוג ספות בחנות בייתילי באשקלון.
בתאריך 29.7.2011 הגיע המזנון לשביעות רצוננו.
בתאריך 17.8.2011 הגיעו הספות עם פגמים חמורים בידיות , על גבי תעודת המשלוח שנתבקשנו ע"י המובילים לחתום עליה כתבנו תלונה חריפה לבייתילי על מצבן הפגום להחריד של הידיות , כמו כן דיווחנו אישית למנהל החנות אדם בשם ניסים ומנהל המכירות אדם בשם מייק בר-חן ולשרות הלקוחות של החברה .
למותר לציין שלא ניתן היה לשבת על הספות עקב מצבן הגרוע והפוצע של הידיות .
בתאריך 21.8.2011 סוף סוף נמסר לנו משרות הלקוחות שבעוד מספר ימים יגיע נציג שרות לקוחות של בייתילי .
אכן הנציג הגיע ומיד הגיע לקביעה שיש להחליף את הידיות הפגומות ונסע לו לדרכו .
בתאריך 17.9.2011 לאחר תחנונים מרובים הגיעו לקחת את הספות החדשות והפגומות והשאירו ספה קטנה משומשת ומטונפת כתחליף לשתי הספות החדשות הפגומות.
עד היום לא טרח אף נציג מטעם בייתילי ליצור אתנו קשר .
במשך כל הימים האחרונים אני מתקשר ומתחנן לתשובה ושוב ושוב אני מתאר את המצב : אין לנו על מה לשבת
ואין לנו מאז 17.9.2011 אפשרות לארח את בני משפחתנו ואת האורחים שרצינו לארח במיוחד בחגים .
שילמנו כבר את כל הכסף שנדרשנו לשלם אולם אין לנו ספות לשבת עליהן .
אנא עזרו לנו
בברכה
אביב בלישה
מושב נתיב העשרה
בזבוז כסף סוג הנזק :
ספקו את הספות תקינות לשביעות רצוננו פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה