פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום./שולחן קפה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשתי שולחן קפה מבייתילי פ"ת, שילמתי 3000 שח, לפני כחודש ימים שמנו לב שפני השלחן התרומם כלומר נעשה גלים גלים, פניתי לשירות לקוחות של בייתילי, אילצו אותי לחקות כ 3 שבועות עד ששלחו אלי אדם מהנגרייה שלהם, שכמובן האשים אותנו בשימוש בלתי ראוי לשלחן, כלומר שטיפות מיים נשארו על פני השלחן לכו הוא התרומם, זו הייתה המלצתו וכמובן שלא כך היה לא מיני ןלא מקצתיי, ואפילו אם נשפכו טיפות מיים האם פני שולחן אמיתי צריכים להתנפח? בייתילי הודיעו לי טלפונית שהם מסירים כל אחריות,
נזק כספי סוג הנזק :
החלפת שולחן פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה