פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי פיצוי בשל שולחן לא איכותי/פגום שנרכש בביתילי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שירות הלקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:




ב-18/2/2011 רכשתי שולחן לסלון מדגם בטרפליי אדום בסניף אשדוד של חברת ביתילי. לאחר כחצי שנה של שימוש בשולחן שמתי לב שרגלי השולחן החלו להתפורר ולהתקלף. פניתי לשרות לקוחות וביקשתי מענה לבעיה. הם שלחו טכנאי לביתי (תהליך שארך כחודש לפחות). הטכנאי טען שהנזק נוצר כתוצאה מנזקי מים, שעל זה אין כיסוי אחריות. הוא לא הסכים לקחת את השולחן וגם אמר שממילא השולחן בנוי מחומרים כאלו שלא ניתן לתקן אותו כלל וכלל.
פניתי שוב לשירות לקוחות וטענתי ש:
א. השולחן לא נחשף למים באופן יוצא דופן. יותר מכך, השולחן מצוי כל העת על גבי שטיח בסלון, ורק בתדירות של פעמיים בחודש (!) אני מבצעת שטיפה קלה מתחת לשטיח. וגם אז אני מניחה את השולחן ברוב הפעמים על גבי הספה. לכל הדעות אין זו חשיפה למים שאמורה להסב נזק לרהיט שהייעוד שלו הוא להיות מונח על רצפה ולא תלוי על הקיר.
ב. במעמד הקנייה לא הוסבר לי שהשולחן עשוי מחומר שהינו למעשה שבבי קרטונים מודבקים, ועל כן הוא רגיש באופן קיצוני למים. אילו זה היה מוסבר לי או היה כתוב במקום כלשהו, יתכן מאוד שלא הייתי מחליטה לרכוש את השולחן.
לאחר דין ודברים ארוך מאוד, לא מקצועי ומתנשא שכלל כ-10 שיחות טלפוניות, משך המתנה טלפונית מצטבר ארוך מאוד, הסברים חוזרים ונשנים של הבעיה שלי לפחות ל5 נציגות שירות, סוכם עם מנהלת שירות הלקוחות – דיאנה- שאלך לאחד הסניפים, אבחר שולחן אחר, ושהיא תדאג לתת לי הנחה משמעותית עליו.
כמובן שלא היה ולא נברא, כיתתי את רגליי פעמיים לשני סניפים שונים, בחרתי שולחן אחד (ששירות הלקוחות לא מצא אותו אחר כך במחשב שלהם, למרות שהוא היה פיזית בחנות) – קיבלתי עליו הנחה לא מספקת, והחלטתי שכל העסקה הזו יקרה מדי ומהווה בעצם הוצאה נוספת משמעותית לשולחן שכבר רכשתי ושאותו אני יכולה רק לזרוק לפח.
לבסוף, התייאשתי ופניתי שוב לשירות הלקוחות בהצעה אחרת: שאקח את אותו שולחן שיש לי (בטרפליי) חדש מהסניף בהנחה משמעותית, כך שהעלות של הנזק הכספי תתחלק ביני לבין ביתילי (מתוך מחשבה שעל השולחן החדש, אשים הגנה בתחתיות הרגליים, שלא ברור כיצד זה לא נעשה על ידי ביתילי מראש). שוב, לאחר כמה שיחות טלפון נוספות מעצבנות עם נציגות שונות, הוברר לי ששירות הלקוחות מוכן לתת את ההנחה העצומה של 5% !!! על השולחן.
בשלב הזה הבנתי שביתילי לא מתכוונים ולא רוצים לפצות אותי על עוגמת הנפש בשל השולחן המתפורר בסלוני, על ההפסד הכספי הכרוך ברכישת שולחן חליפי חדש ובכלל על הטרטור, העצבים, העלבון שהיה כרוך ביצירת הקשר עם רוב נציגות שירות הלקוחות.
יש לציין, שהשירות שקבלתי מנציגי המכירות בסניפים היה הרבה יותר טוב.
הפנייה הראשונה לשירות הלקוחות נעשתה באוקטובר, והאחרונה נעשתה ב5 לדצמבר. מספר התיק/הזמנה של השולחן הוא 1909101
בתקווה שהפניה אליכם תסייע,
בברכה,
שרית
057-8127398
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בשווי השולחן שנקנה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה