פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד עור שמתקלף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
פאוור סנטר, צומת כפר סילבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2007 ובתחילת שנת 2008 רכשנו מרשת ביתילי כיסאות עור לפינת האוכל (8 במספר), בשנה האחרונה (ואני מודעת שעברו 4-5 שנים בערך) נראה כי ריפוד המשענות של הכיסאות מתקלף. מדובר לטענת ביתילי וכך רשום גם בקבלות כי המוצר הוא מוצר עור גם במשענות וגם במושבים. פניתי לרשת ביתילי ושטחתי את טענותי, אמרתי שלא יתכן כי מוצר שנקנה מרשת ביתילי בסכום לא מבוטל (בערך של 7000שח לכסאות) אשר הרשת טוענת בתוקף כי זהו מוצר עור - מתקלף!
נאמר לי על ידי נציגת המכירות בשם נעמי כי האחריות הינה לשלוש שנים ובמידה והיא תרצה שישלחו אלינו נציג לבדיקה יש לשלם עבור הבדיקה אבל כדאי שאשלח לה תמונות של הנזק. התמונות נשלחו לנציגה שחזרה אלי לאחר מספר ימים ונאמר לי כי מומחה עורות (מרשת ביתילי - מאוד אובייקטיבי) שטוען כי לא ניתן לתקן ומדובר בעור ולא בשום סוג אחר של ריפוד.
ההצעה שהציעו לנו היתה מגוכחת להפליא, או שנחזיר את שמונת הכיסאות, (כשכל הכסאות עלו יותר מ7000שח), נקבל זיכוי של 1750 שח לקנייה חדשה של 8 כסאות. (ז"א להוציא עוד בערך 5500 שח), או לחילופין לבחור כסאות אחרים ולקבל הנחה מרשת ביתילי בהתאם למוצר הנבחר (ניסיון מכירה גאוני אני חייבת לציין).
ביקשתי לשוחח עם מנהלת היות והפתרון לא מקובל עלי, אני מבינה בפגה האחריות, אבל מוצר עור "איכותי" לא אמור להתקלף, וברשותי סלון מעור שנקנה מרשת אחרת ומעולם לא התקלף. אני משתמשת במוצרי עור רבים בביתי וגם משפחתי ומעולם לא נשמע כי מוצר עור "איכותי" יתקלף.
המנהלת אמרה כי היא איננה יודעת איך נשמר המוצר ויתכן שאנחנו לא יודעים לטפל במוצר עור (שתשובה זו היא חוצפה לכשל עצמה) ושלא ניתן לרפד. כששאלךי מה הם יעשו עם 8 הכיסאות שאני מחזירה על מנת לקבל זיכוי- הרי לא ניתן לרפד את הכיסאות - נאמר שזה לא מעניינו של הלקוח.
לאחר בדיקה מול משפחתי שבמקרה קנה את אותם הכסאות - נאמר לי שגם להם נוצרו הקילופים, הפלא ופלא, בדיוק באותם מקומות - משענות ולא במושבים. (את פרטי המשפחה הנוספת עם אותן בעיות אני אעביר בשמחה לכל מי שידרוש)
אני לא ביקשתי החזר כספי ולא ביקשתי שיתנו לי חדש, אני חושבת שמן הראוי כי חברה שמעידה על עצמה שמוצריה איכותיים תוכל, גם לאחר תקופת האחריות לקחת אחריות על מוצריה ולבדוק ולתקן (כן כן לתקן) את המוצרים הפגומים. זו פשוט תעודת עניות לחברת ביתילי, שאני ועוד רבים כמוני, מאוזבים מהשירות שניתן.

אני מאוכזבת מהתשובה והפתרון שהציעו לי בחברת ביתילי.
כספי סוג הנזק :
ריפוד חדש של משענות הכיסאות פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה