פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא בר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים תלפיות כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2011 קניתי 3 כיסאות בר לבנים מעץ. בעלי הביא את הכיסאות הביתה ולאחר יומיים התקלף הצבע מאחד הכיסאות. הואיל וקניתי את הכיסאות במחיר של 1700 ש"ח (כ-600 ש"ח לכל כסא) חשבתי לתומי שחלה אחריות על המוצר שהתקלף כעבור יומיים. פניתי לחנות ודיברתי עם אחד הנציגים והוא אמר שיזמין לי כסא חדש. כעבור זמן מועט התקשרה אלי מנהלת הסניף איילת ואמרה שבשום פנים ואופן לא ניתן להחליף את הכסא ולקבל חדש תמורתו. היא ביקשה שאביא את הכסא לסניף, אמרתי לה שקשה לי וביקשתי לקבל את המייל שלהם כדי שאוכל לשלוח תמונה עם צילום הההתקלפות. לאחר יותר משבוע שאף אחד לא חזר אלי עם כתובת המייל התקשרתי לחנות וביקשתי את איילת. היא אמרה שהזמינה לי כסא חדש שיגיע בחודש מרץ 2012. כעת, לאחר שקיבלתי מספר שיחות מביתילי שהגיע הכסא ואבוא לקחת אותו בעלי הלך עם שני ילדינו הקטנים עם הכסא בידיעה שהוא לוקח כסא חדש. איילת הייתה מאוד עצבנית ולא נעימה ואמרה לבעלי שהכסא קיבל מכה והיא לא מחליפה אותו. בעלי היה מאוד נרגז עקב ההתנהגות הלא נאותה והזלזול שאיילת הפגינה כלפיו. אציין כי הכסא לא קיבל מכה!!! היום ה-12 למרץ דיברתי עם מוקד שירות הלקוחות של החברה, חזי, וגם הוא טוען כי הכסא קיבל מכה לאחר שציינתי בפניו כל כך הרבה פעמים כי לא בזאת מדובר. לטענתו האפשרות היחידה היא שבפעם הבאה שאקנה מוצר יעשו לי הנחה? ? ? הרי זאת הפעם האחרונה שאני אקנה מוצר בחנות זאת. בתחילה גם נאמר לי שהשיחות מוקלטות וביקשתי מחזי מספר פעמים שיאזין לשיחה בא נאמר לי מפורשות על ידי איילת כי היא הזמינה לי כסא, לבסוף הוא אמר שהשיחות לא מוקלטות. שירות נוראי ויחס מעליב ומשפיל.
כספי סוג הנזק :
החלפת הכסא או פיצוי כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה