פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריהוט לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרום כתובת:
אזור תעשיה ברקן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
רכשתי בביתילי סלון מעור בצבע לבן בחודש ספטמבר 2011,דו ותלת מושב,
לאחר חודש התחלנו להרגיש את הקרשים שבתוך הספה,פנינו לשרות לקוחות ואמרו לי מצטערים כתוב באחריות שהספה מאבדת 10 אחוז מקשיחותה בחודשים הראשוני,אבל לצערי היא לא איבדה 10 אחוז,היא איבדה את כולה.ואז פניתי שוב כי לא ניתן לשבת על הספה ואז אמרו לי טוב נבוא באופן חד פעמי ונכניס ספוג,
הגיע אלי בחור שהיה לא נחמד ואמר לי כי הוא עשה לי טובה שהוא בא ובפעם הבאה שאפנה אחיהם הוא לא יגיע,
אני רוצה להבין מה זה צריך להיות?גם אם הייתי קונה בשוק היו מתייחסים אלי יותר בכבוד.
אני לא מתכוונת לוותר על השרות שמגיע לי,כי כשפניתי שוב נדחתי ע"י החברה.
אבקש את טיפולכם הדחוף לפני שאפנה לגורמים נוספים.
תודה מראש
אושרה ברזאני
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון,או החלפה לחדש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה