פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבעה חודשים רכשתי בביתילי ספת קרינה 3 מטר ב-6,500 ש"ח.הספה נשברה במרכז משום שלא חיברו רגל אמצעית.לקח חודש וחצי עד שהוחלט להחליפה ועוד שלושה עד שקיבלתי חדשה,שגם לה יש בעיה עם כריות המושב והגב.
ביצעתי אינספור שיחות לספק ומורן מנהלת שירות הלקוחות ללא שום התייחסות. מקבלים הודעות, אף אחד לא חוזר אלי - מבולבלים - גם אנחנו.
ומה לגבי והתשלומים? יורדים כמו שעון.
לסיכום-אין שירות אבא אין אמא,מה בטוח יש? סחורה סוג ז' בתחפושת ובמחיר של סוג א'
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ופיצוי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה