פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות נושא התלונה:
קופמן אורטל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו מזנון עץ בעלות 3700 ש"ח!!! כיום- התגלו חורים בחלקו העליון של המזנון, כאשר מהחורים יוצאת פטריה לבנה ואבקתית. גם לאחר ניגוב בנייר יבש הפטריה יוצאת וחוזרת. לאחר הגעתו של איש שירות, התברר כי יש לנו "תולעת עץ". הפתרון שביתילי הציעה הוא עישון של המזנון תמורה 800 ש"ח (על חשבוני???איפה מידת האחריות המתבקשת??), או רכישה של מזנון חדש (ללא זיכוי עבור הישן). לא הועילו הסבריי ונימוקיי על שימוש סביר במזנון, ועל טיפול הגיוני שהיה צריך להיעשות על חשבון החברה!! כדאי שתתרחקו מחנויות הרשת, כיוון שבעת הצורך הם מתחמקים מאחריות!!!
בושה וחרפה לשירות שכזה!
כספי סוג הנזק :
החלפת המזנון ללא עלות , במזנון חדש באותו שווי. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה