אי לקיחת אחריות |
נושא התלונה: |
קופמן אורטל |
שם/כינוי: |
יום שלישי 22 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו מזנון עץ בעלות 3700 ש"ח!!! כיום- התגלו חורים בחלקו העליון של המזנון, כאשר מהחורים יוצאת פטריה לבנה ואבקתית. גם לאחר ניגוב בנייר יבש הפטריה יוצאת וחוזרת. לאחר הגעתו של איש שירות, התברר כי יש לנו "תולעת עץ". הפתרון שביתילי הציעה הוא עישון של המזנון תמורה 800 ש"ח (על חשבוני???איפה מידת האחריות המתבקשת??), או רכישה של מזנון חדש (ללא זיכוי עבור הישן). לא הועילו הסבריי ונימוקיי על שימוש סביר במזנון, ועל טיפול הגיוני שהיה צריך להיעשות על חשבון החברה!! כדאי שתתרחקו מחנויות הרשת, כיוון שבעת הצורך הם מתחמקים מאחריות!!!
בושה וחרפה לשירות שכזה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המזנון ללא עלות , במזנון חדש באותו שווי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|