פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 שנים עם כניסתנו לדירה חדשה, רכשנו סלון דמוי עור בצבע אדום מרשת ביתילי בסניף ביל"ו.
קיבלנו אחריות לשנתיים. לפני מספר חודשים לפתע החל להתפורר הבד מהכריות ויש סימני התפוררות התחלתיים באזורי הישיבה עצמם.
היה אצלנו טכנאי של ביתילי לפני כשבועיים לערך שאישר שאכן מדובר בהתפוררות אך אין מה לעשות כי כבר אין אחריות. חשוב לציין כי על ביקור הטכנאי שילמנו מראש כ200 ש"ח וכל זה בשביל שיגיע לומר לנו שאין להם מה לעשות למעט לחדש את הסלון בתשלום מוערך של 3500 ש"ח מכיסנו בלבד!!!
שילמנו על הסלון לפני 4 שנים 7000 ש"ח לערך.
הגיוני שלמרות שהאחריות כבר אינה בתוקף, לא ישתתפו איתנו בכלום? אין מה לעשות עם זה? הגיוני שסלון מתפורר תוך 4 שנים?? ועוד סלון של רשת כמו ביתילי??? כשרכשנו הבטיחו לנו איכות, אמידות ושירותיות כי הרי מדובר ברשת גדולה ומצליחה. לרגע לא חשבנו שניאלץ לחשוב על רכישת סלון חדש לאחר תקופה כ"כ קצרה. מי מחליף סלון כל 4 שנים ????
אני מנקה עם מטלית לחה, וגם אין מדובר בשימוש שאינו סביר.
אבקש פתרון ולקיחת אחריות כמו שרשת גדולה ומצליחה יכולה לתת ללקוחותיה ובמטרה לשמור אותם נאמנים לה לרכישות הבאות
כספי סוג הנזק :
השתתפות נכבדת בחידוש הסלון פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה