פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהיט נגוע בתולעי עץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש 68 כתובת:
ביתילי ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/12/11 שילמתי עבור שידת מגרות מעץ מלא סה"כ 4530 ש"ח. השידה הגיעה לביתי בתאריך ב15/4/12. לאחר שהמובילים עזבו התחלתי לנקות השידה וגיליתי בה המון חורי יציאה של תולעי עץ ונסורת. למחרת דרשתי מהחברה שישלחו מובילים לפנות את השידה הנגועה כדי למנוע הדבקה של רהיטי עץ אחרים בבית (תולעי עץ הינו נגע מדבק ביותר- מפוררים את הרהיטים לנסורת אבקתית). פינו השידה ואמרו שאין אחרת במלאי. אם ארצה אחרת , יגיע משלוח ביוני. חיכיתי עד ה24/6 והגיעה שידה. שוב בתהליך הניקוי התגלו חורי יציאה של תולעי עץ. הזמנתי מהחברה איש בקרה שהגיע למחרת ואמר שלמרות החורים הרהיטים עוברים תהליך של עישון. הסברתי לאדון שעישון הרהיטים אינו קוטל את הביצים של הנגע(חיפושית ליקטוס) אך הוא אמר שהכל בסדר. תוך פחות משבועיי החלה להופיע אבקה ונוצרו חורים חדשים. התקשרתי לחברה ואמרו שילחו שידה אחרת בלי חורים. הגיעו אחרי חודש וחצי מיום ההתראה שנתתי על מצב השידה. למרבה ההפתעה כשהגיעה השידה החדשה ב23/7/12 נמצאו עליה אותם סימנים כמו בשידות הקודמות. סרבתי לקבל אותה וביקשתי מהמוביל שיפנה את השידה הנגועה שנמצאת אצלי בבית והוא סרב. התקשרתי מיד לשירות לקוחות הופתעו שהמוביל לא פינה, אמרו שיבדקו ולא חזרו אלי עד שיצרתי קשר בהמשך היום. לא פינו השידה ואמרו שגם אם יפנו אותה אני אקבל זיכוי ולא החזר כספי. אני מותשת, מאוכזבת, כועסת ובעיקר חסרת אונים. יש לציין שהמוביל אמר שאני היחידה שהבעיה הופיעה אצלה ואת השידה שפינו מאצלי העבירו ללקוח אחר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+ עוגמת נפש+ ביזבוז ימי עבודה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה