פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום או לא תואם את הנאמר במעמד המכירה עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי סלון עור מביתילי חוצות המפרץ התחייבו כי הסלון עור איכותי מאוד מאיטליה, לאחר כחודשיים נראה כי ישנו מקום שהתקלף בו העור נשלח טכנאי לבדיקה, שבדק וצילם את הסלון כולל מקומות נוספים בנראה כי הם הבאים בתור... לאחר מיכן נשלח מומחה עור לטובת תיקון האיזור הפגום, האיזור תוקן בקשתי שיחליפו אותו נעניתי בשלילה לאחר אין ספור טלפונים...החודש התקשרתי שוב מאחר ושוב ינם מקומות ניראים לעין של קילופים ( בחנות דאגו לומר לא פעם אחת כי ברגע שימצא דפקט יוחלף הסלון ) הפעם נענתי בשלילה האחריות נגמרה, הטונים היו צורמים בקשתי שישלחו שוב מישהו לא עזר רק בתשלום לאחר מסע שכנועים נרחב התבקשתי לשלוח תמונות ישנות וחדשות לאתר השיות שלהם לידי אוריאן שלחתי ומאז נתק מוחלט הטלפון במוקד שלהם מנותב לאותו פקידה ולא משנה מה לוחצים על איזה שלוחה בקיצור אין עם מי לדבר
מוצר פגום ועוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון /החלפה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה