פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושירות מאכזב ביותר! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כשלושה חודשים סלון פינתי מבד ברשת ביתילי. הסלון הגיע עם 3 כריות מוכתמות וכרית אחת שהתפרים בה פרומים. כאשר פנינו לשירות הלקוחות- שלחו נציג לצלם את הפגם- ואכן אישר שמדובר במוצר פגום- במקום לטפל בפנייתי במהירות וביעילות- הנציג הוציא חוט ומחט!! והחל לתפור את הכרית בביתי, ובעזרת מטלית ונפט ניסה לשווא לנקות את הכתמים. לאחר שהכתמים לא ירדו, רצו לשלוח אליי חברת נקיון שתנסה להוריד כתמים שאני לא אחראית עליהם! אני סרבתי בטוענה- שאין שום סיבה בעולם שביתילי תשלח לי מוצר פגום ותנסה פעמיים ושלוש לנקות/ לתפור/ לתקן בביתי את ההמוצר הפגום- ולא להחליפו בחדש! רק לאחר שפניתי למועצה לצרכנות (!!!) ולאחר עשרות שיחות טלפון, צעקות, בזבוז זמן ושירות לקוי מצידם החליטו להחליף לי את ציפיות הכריות, נאמר לי על ידי הנציג שהציפיות החדשות יגיעו תוך שבוע- בנתיים עברו יותר משבועיים ואף אחד עדיין לא חזר אליי! פשוט חוצפה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה