פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בשווק נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קניתי ספה מתצוגה במחיר של 5592 ש"ח. עוד בטרם הספקתי לראות את כולה, הנציגה הציע לי לשבת ולקבל הצעת מחיר. נתתי לה את כרטיס האשראי שלי וביקשתי לראות את הספה שוב. תוך שניות, היא הייתה ארוזה בטענה שלא כדאי שילכלו אותה ובכדי להסיח את דעתי, המוכרת גיהצה את כרטיס האשראי שלי 3 פעמים "בטעות" והזמינה מנה"ח לבטל את העיסקאות המיותרות. בזמן הזה, כבר לא ניתן היה לראות את הספה.
שעתיים לאחר מכן, הגיע מוביל אחד מטעם החנות, פרק את הספה לבדו, שיפשף את צידה ונטף מעליה בזיעה. בעת הפירוק, הסתבר שחסרה כרית אחת, שהייתה בתצוגה. בנוסף, הספות הדיפו ריח עז של סיגריות ועליהן היו שריטות של בעל חיים ושיערות של כלב. (דבר שלא נראה בתצוגה עקב הצפיפות בין הספות ומיומנות של החנות בהסתרה).
באותו היום צילצלתי לחנות. שוחחתי עם המנה"ח שנשאלה אם יתכן שהספה משומשת והייתה בבית אחר והיא ענתה, שבדר"כ זה לא כך.
היום, בשירות לקוחות, לא הסכימו לספק לי כל מענה לבקשותי שהצגתי פה.- הוספת כרית וניקוי הספה., או לחילופין, ביטול העיסקה.
ניקוי הספה והוספת כרית סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה