פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 26.08.2012 רכשנו אצל ביתילי שידה בעלות של 1,494₪. (חשבונית מספר 277172) השידה סופקה לנו כשבועיים אחרי.
כשבועיים לאחר שסופקה השידה, נתגלו במוצר מספר ליקויים,
הליקויים כללו הורדת צבע מהשולחן העליון ,קילוף בצדדים אשר נגרם בעת הרמת שפורפרת של קרם פנים ובנוסף מתחת לקרם ירד הצבע.
כשראיתי זאת לקחתי מגבון ללא אלכוהול וניגבתי וראיתי כי כל הצבע יורד למגבון.
במהלך ספטמבר נפתחה קריאת שרות,
בשיחה עם השרות לקוחות בפעם הראשונה כאשר ספרתי את אשר קרה למוצר טענה בפניי אשת שירות הלקוחות שבביתילי תמיד יש למי לפנות ואכן לא הגיוני שדבר זה קרה כעבור שבועיים מעת הרכישה.
בתמימותי, האמנתי לאשת השירות והייתי בטוחה שהעניין יטופל ( עד כדי כך ששלחתי את הורי לרכוש בביתלי קניה מאוד גדולה של כ 15 א' לבית החדש שלהם בסניף בילו ).
כעבור שבוע הגיע נציג שרות, שהיה חוצפן מאוד ולא נעים בכלל. הנציג טען כי היה אלכוהול בקרם פנים למרות שעל המוצר מצוין כי אין אלכוהול. מיותר לציין שבכל מקרה השפופרתהייתהנקייה ואין סיבה שיוריד שאריות. דברתי איתו בטלפון ואמרתי לו שינגב את השידה עם מגבון, וייווכח שהשידה מורידה צבע. נציג השרות,בנוכחות בעלי, עשה כך בצד וראה כי הצבע יורד. (מיותר לציין הוא השאיר עוד כתם צבע). השיחה הייתה ממש לא נעימה ולא ברור לי מדוע איש שרות מתנהג כך.
הופתעתי מאוד שמרב משרות הלקוחות צלצלה ופשוט אמרה כי ביתילי לא רואה לנכון להחליף את השידה כי האיש שרות אמר שזה מאלכוהול. לשאלתנו, מדוע היא לא מתייחסת לטענתנו שאיש השרות ראה שהצבע יורד גם עם מגבון ונייר טואלט ללא שום אלכוהול, היא ענתה כי לא ציין את זה בכלל ושהיא מאמינה לאיש שרות!!לא יכולתי לענות לה כיוון שהייתי בעבודה מול לקוחות ( עובדת כסגנית מנהלת בנק ) ועל כן אמרתי כי אחזור אליה.
סיפרתי לחבריי על המקרה, וכולם אמרו שזה ממש לא מתאים לביתילי , ואם אפנה לנציב תלונות הציבור או אפרסם את המקרה בפייסבוק ובעיתונות נקבל מענה הולם.
מקווה שהפעם תתייחסו למקרה באופן הולם ותפצו אותי על הנזק שנגרם לי לשידה.
כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה