פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגמים באיכות המוצר- ריפוד, סלון נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏יולי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גנדן, נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 3.7.04 רכשנו סלון קזנובה בד קראוס קופץ ברשת ביתילי. אנו לקוחות קבועים של רשת ביתילי. מרבים בקניות כמו שטיח לחדר, מתנות לחגים, דברי טקסטיל וכו'. איכות מוצריכם תמיד הייתה ברמה הגבוהה ביותר.
במהלך הזמן הסלון החל לשנות צבע והבד נהיה רטוב והחלו להיווצר כתמים שחורים "מוזרים" שהתפזרו בכל מיני מקומות בספות (ידיות, מושבים).
יצרנו קשר עם שירות הלקוחות של ביתילי, שהציע להזמין נציג מטעמם, אשר יבדוק את הנושא מקרוב. עבור ביקור הנציג שילמנו 120 ₪ (עד היום לא זכיתי לקבל קבלה עבור הביקור). הנציג צילם את הספות והוא הופתע מאוד מהתופעה. אגב הנציג הוא ספק הבדים של ביתילי (חוסר אובייקטיביות!!!) נציגה בשם גב' מירב יצרה עמנו קשר ואמרה שהאחריות על הבד היא למשך שנה אחת. יחד עם זאת, היא אמרה שיש אפשרות לריפוד חדש תמורת תשלום סמלי, עלי לגשת לסניף הקרוב ולבחור את הבד הרצוי.
בחרנו סוג בד magical מס' 41. מנהלת הסניף ברעננה דאגה לעדכן את שירות הלקוחות בבחירה.
נציגה בשם גב' מיכל הבטיחה לבדוק את עלות הבד הנבחר. כעבור יומיים היא נקבה בסכום לא ריאלי של 3,500 ₪ (כולל: עלות הבד + הובלות). גב' מיכל טענה שהייתי צריכה לבחור בד יותר זול.
המחיר האמור לא מספק אותי כי בכל מקרה על כל הסלון יש לי אחריות של שנה וחצי. הכתמים שיצאו ממשיכים להתפזר ולגדול והסלון רטוב- ככל הנראה יש בעיה חמורה בריפוד.
לא ייתכן שעל סלון בן שנה וחצי ששילמתי עבורו 7,000 ₪ + הובלה 240 ₪, אני ארפד את אותו הסלון בחצי מחיר מהעלות המקורית שלו!?
עלי לציין כי השירות שהעניקה לי גב' מיכל היה דומה יותר לסדרת חקירה צולבת מאשר שירות של נציגת לקוחות.

כספי סוג הנזק :
תיקון המוצר הפגום פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד אביב שם ותפקיד:
הסלון נמצא בשימוש בבית הלקוח כמעט כשנתיים , והאחריות על הבד הסתיימה .
בנוסף מכרנו מהבד הנ"ל לא מעט ולא נתקלנו בתקלות .
תגובה:
שוחחתי עם הלקוחה ובהבנה והסכמה סיכמנו שנרפד את עלות הסלון שלה ב-1000 ש"ח בלבד ולא בסכום הנקוב , כתוצאה מבחירת הלקוחה של בד אחר בקטגורית מחיר נמוכה יור , אך לשביעות רצונה .

אני עוקב אחר הטיפול עד לסיומו לשביעות רצונה , והצ' המחיר כולת , הולת הסלון מביתה והחזרתו , עבודת ריפוד מחדש + עלות הבד שהחברה קונה עבורה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה