פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת סלון פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חיפה צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28052013 רכשתי סלון ובתאריך 30052013 קיבלתי אותו בערב ישבנו על הסלון וראינו שהעור מיתקווץ ולא חוזר לקדמותו יום למחרת שזה 31.05 פנינו לחנות למנהלת בשם אתי הראנו לה את התמונות והיא אמרה יש בעיה אני היום ראשון יגיע הביתה בשעה 14.30 והמנהלת אתי הגיע רק לא ב14.30 אלא ב15.45 צילמה את הסלון ואמרה שהיא עבירה לשרות לקוחות היום היתקשרתי ליבדוק היא אומרת אנחנו יוכולים להחליף אבל אנחנו לא מיתחייבים שבסלון הבה לא יהיה גם פגם .וביטול עיסקה הם לא יוכולים לעשות . האם זה חוקי ?
כספי סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה