פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקת סחורה וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 30/4/06 רכשתי מנורה ושמשיה בסניף ביתילי בביג סנטר בנתניה.
לאחר ששילמתי נאמר לי שהסחורה תהיה בחנות תוך שבוע ימים. התאכזבתי משום
שחשבתי שמיד אקבל את הסחורה . המוכרת רוזט הבטיחה שתוך שבוע המוצרים יגיעו לחנות ואוכל לקחת אותם. לאחר שעד ה 17/5 לא קיבלתי שום הודעה
צילצתי לחנות ואורן שהציג את עצמו כסגן מנהל התנצל בפני ואמר שהיתה טעות ואכן המוצרים אמורים להגיע באותו היום לחנות . אורן אכן התקשר מאוחר יותר ואמר שהמוצריםהגיעו והוא ישמח לפצות אותי על עגמת הנפש.
היום כשהגעתי לאסוף את הסחורה לא אורן לא היה, אך מנהל החנות התנהג כמו מוכר בשוק. רק רציתי להזהיר את הקונים שבנתניה לא נכנסים לביתילי. היחס מצד המנהל משפיל ומבזה.
הזמנת בעל מקצוע לשוא סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה