פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום הובלה עבור החלפת סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים רכשנו כורסה מחנות ביתילי בירושלים. שילמתי למוביל פרטי שהביא אותה ארוזה מהחנות. לא הציעו לו לבדוק אותה לפני שהעמיסו על רכבו. מיד כשהגיע לביתי הודעתי לקובי, מנהל החנות, שהריפוד פגום, איש שרות של ביתילי אכן אישר וקובי הציעה שתי אופציות:
א. שאביא את הכורסה (המאד כבדה) לחנות ואקבל חדשה (לשלם עוד הובלה הלוך וחזור)
ב. שאשלם לביתילי עבור הובלה ויביאו הביתה את החדשה ויקחו את הישנה.
קובי הסביר לי, שאם מראש הייתי משלמת את ההובלה לאיש שלהם, ההחלפה לא היתה עולה לי כסף. כשהסברתי שזכותי לבחור מוביל וחובתם להחליף סחורה פגומה. הוא שאל בתימהון רב: " האם עלי לשאת בהוצאות ההובלה" . תשובתי שכן, אם הייתי רוצה להחליף צבע הוצאות ההובלה היו עלי אבל כשהוא סיפק לי סחורה פגומהעליו לשאת בהוצאות ההובלה. לא הצלחתי לשכנע אותו והוא לא מוכן להחליף את הכורסא כשהוצאות ההובלה עליו.
ד.א. במקור הזמנו כסאות לפינת אוכל לדירה של בני הנכה. הובטח שיגיעו כעבור 4-6 שבועות.הפזיותרפיסט הסביר שהם מאד כבדים ואינם מתאימים. אחרי יומיים בקשנו לבטל את העיסקה אבל קובי לא הסכים בשום פנים ואופן, למרות שהכסאות עוד לא יצאו בכלל מחו'ל. הוא הסביר זאת שליד הקופה יש מסמך שאין לבטל קניות. הסברתי לו שבשל המוגבלות של בני אפילו לא הגענו לקופה והעיסקה נחתמה על השולחן. אני מבינה שזו מדיניות החנות אבל הייתי מצפה מחנות יוקרתית כמו ביתילי גם התחשבות. כנראה שאין.
שהמוביל של ביתילי יביא את הכורסה החדשה ויקח את הכו פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה