פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס והתעלמות במשך מס' חודשים+ניצול כספי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שמי בלה, מס' זהות:***************
לפני כחצי שנה או יותר,פניתי דרך אתר האינטרנט לרכישת בלנדר באתר [99ש"ח].
תוך מס' שע' חזרה אליי נציגה ו'ישבה' עלי שאצטרף לחברת מועדון, חזרה אליי מס' פעמים וסגרה איתי על הצטרפות בסך 365ש"ח!!! והבטיחה:1.זכות 50ש"ח לחודש הקרוב.2.שובר 100ש"ח לרכישה והנ"ל ללא עלות משלוח3.מתנה לבחירתי. 4. 20%הנחה על כל המוצרים שאקנה. מאז, התסריט חוזר על עצמו, באתר אין אפשרות להטמיע את השובר והתקשרתי קרוב ל20פעמים!!! במשך החודשים שעברו. עונים,מעבירים,חוזר חזרה, ואומרים שיחזרו אליי - אף אחד לא חוזר!!!
אין עם מי לדבר! אני מתחננת לנציגה "התקשרתי מליון פעם,תעשי לי טובה אל תעבירי אותי" ובאמצע דבריי פשוט מעבירה... וכל זאת, רק ברגע שאני מזכירה את המילה "שובר" "זיכוי" עד אז הם נחמדות מאוד...
אני דורשת פיצוי הולם על מרמה והוצאה כספית+עוגמת נפש וזלזול. מכאן פניי למקומות נעימים פחות!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם! פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה - מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה שוחחה היום עם נציגה מאתר האינטרנט ומומשו השוברים שהוענקו במסגרת המנוי. תגובה:
ראו הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה