פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא ברורים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי עשתה מנוי בעסקה טובה לפני כמה חודשים - משלמת 55.9 ש"ח לחודש למשך 18 חודשים על החברות במועדון
לפני כחודשים התקשרו לאשר, בעלה של אמא שלי והציעו לו מנוי ב 18 ש"ח או 12 ש"ח לחודש למשך 18 חודשים
אמרו לו שיקבל מלא הטבות- 2 זוגות נעלים+ שרשרת עם השם של אמא שלי, בושם, שואב שעון וכו תמורת דמי משלוח
בפועל גילינו שבכרטיס אשראי הוא מחוייב 41.29 ש"ח למשך 18 חודשים (אגב, מה ההבדל בין חברות של 55.9 ש"ח ח41.29 ש"ח) + 122 ש" לחודש למשך 18 חודשים + 69 ש"ח לחודש * 10
בשיחות של אמא שלי עם המוקד אמרו שיבדקו ויבדקו ולא חזרו עם תשובות
אני מבקשת לדעת את פירוט החיובים ולשמוע את השיחות שאמרו שהלקוח יחוייב בסכומים כאלו

מדובר באנשים מבוגרים שבמקרה הטוב ניצלו את תמימותם ובמקרה הפחות טוב - פשוט עבדו עליהם
כספי סוג הנזק :
את המוצרים כבר קיבלו ולצערנו אי אפשר להחזיר - נסתפק בתשובות לשאלות וביטול חברות !! פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
השמעתי לשלי את ההקלטה הכל נאמר באופן תקין. תגובה:
הזמנה שטרם סופקה חוזרת לביטול מלא. לקוחה טופלה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה