פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי וחוסר מקצועיות של מוכרנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 ת"א 6514301 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אני חברה בעסקה טובה כבר כמה שנים טובות, בקניות האחרונות נתקלתי בחוסר מקצועיות של המוכרנים וברמת שירות גרועה שלאחר מכירה.
הבעיה הראשונה היתה שהציעו לי ביטוח AIG, תמורת סכום מסוים, אמרתי שאני לא צריכה ביטוח כי יש לי, ובכל זאת, כשהגיע המשלוח, קיבלתי את הביטוח ואת החיוב עליו, התקשרתי לשירות הלקוחות, הודעתי להם חגיגית שאני מחזירה להם את המתנה ושיזכו אותי, אחרי שצעקתי עליהם קצת הפעולה התבצעה.
הקנייה הבאה ענתה לי מוכרנית שהחליטה שאני לא חברה במועדון, אמרתי לה שאני כן וכי כל חודש אני מחויבת באשראי, לאחר שביררה כמה דקות כשאני בהמתנה, אז היא אמרה אה כן, את חברה אז יש לי משהו להציע לך, מגהץ קיטור ב-200 ש"ח, הסכמתי, ממש מציאה, את כל מה שהזמנתי בקנייה הזו, חלק הייתי צריכה לאסוף מהדואר וחלק הגיע לבית, אבל ראו זה פלא קיבלתי מגהץ אדים ולא מגהץ קיטור, כשאותו מגהץ שקיבלתי בדיוק כ"צ'יפור" על היותי לקוחה קבועה, הופיע בחוברת לאחר שבוע ב-150 ש"ח, כשהתקשרתי להזמין קנייה נוספת והתלוננתי על מה שקרה בקנייה הקודמת, הציפו אותי בסיפורים של: כנראה לא היה במלאי, המגהץ שאת קיבלת זה לא בדיוק המגהץ שמופיע בחוברת ועוד סיפורי מכירות כאלה ואחרים.
הקנייה האחרונה היא ששברה אותי, שוב אמרו לי שאני לא חברה ושהם צריכים לחייב אותי על דמי חברות, הזמנתי את מה שרציתי, אבל אמרו לי שאין ושהם שולחים לי מוצר טוב יותר, אבל אני צריכה להוסיף כסף, הרי הם לא נותנים מתנה באמת כמו שהם מבטיחים, הם תמיד מוציאים כסף בדרך אחרת,אין דברים כאלה, זה לא חשוב, הציעו שוב לצ'פר אותי בכרית אורטופדית מתנה על כל מה שקרה. אמרתי מתנה לא איכפת לי, קיבלתי את החבילה וממש כמו שחשדתי שיקרה חייבו אותי על הכרית, חייבו אותי על החברות וחייבו אותי עבור כל השדרוגים. אני משלמת על החברות פעמיים. אני משלמת על המתנות, ואני משלמת על דברים שלא הזמנתי.
פניתי ל"שירות הלקוחות" ובמקום לקבל שירות קיבלתי צעקות והגנו על המוכרנים שלהם, ניסיתי שוב לפנות אליהם, ושוב התקשרו אליי חזרה, רק מי שחזרה אליי היתה חוצפנית ברמות שלא ברא השטן, לא נתנה לי להוציא מילה מהפה, סיימתי את השיחה ופניתי שוב בבקשה לבטל את החברות ולקבל זיכוי על ה"מתנה" ולהפסיק את החיובים על החברות.
הם פשוט לא עונים לי אני לא יודעת איך להפסיק את החברות שלהם, איך אני מבטלת את החיובים, ואיך אני מפרסמת את חוסר המקצועיות וחוסר ה"שירות" שלהם
תודה
אסתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החזר על החיובים המיותרים וביטול החברות פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקחוחת שם ותפקיד:
היום ניסיתי ליצור קשר עם הלקוח כדי ללבן את מחיר המגהץ.... לקוחה קבלה באותו המחיר גם סט מגבות ובמחיר הנמוך ביותריש מס דגמים. לקוחה ניתקה את הטלפון במכוון ולא הסכימה לנהל שיחה. תגובה:
אנו מעונינים לתת שירות ושירות מעולה למי שנכון לקבל אותו.למרות זאת, לקוחה לא חייבת להשאר עם מוצר או הזמנה כזו או אחרת פשוט יכולה לבטל בלי שום קושי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה