פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ומרמה כדי לסחוט יותר כסף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
החברה מפרסמת קטלוג מוצרים עם מחירם. כשהגעתי לאולם המכירות של החברה בת"א נוכחתי לדעת כי המחירים בפועל גבוהים ב 50-100% מהמחיר בקטלוג. מנהלת הדלפק ומנהלת שירות לקוחות הסבירו לי שזה תקנון החברה שמופיע באותיות הקטנות בקטלוגים: מי שקונה בטלפון בכרטיס אשראי, משלם את המחיר שמופיע בקטלוג שכולל משלוח. מי שבא לחנות ורוצה לקנות במקום - משלם מחיר מופקע. למה? כי המוצרים הזולים יחסית הם רק פיתיון שנועד למשוך אתכם לטלפון עם אנשי המכירות. בטלפון יש להם ההזדמנות לנסות ולשכנע אתכם לקנות מוצרים נוספים/אחרים וכמובן שיש להם גם את פרטי האשראי שלכם (לטוב ולרע- באופן אישי, אני לא בוטח בהם בכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
המחירים בקטלוגים המפורסמים הם מחירי פרומושיין ויפים לרכישה רק באמצעות כרטיסי אשראי ואין אפשרות לרכוש אותם באולם תצוגה . העניין מצוין בקטלוגים ומובא לידיעת הלקוחות.

יש היענות רבה להצעות בטלפון ואם הלקוח לא בטוח לתת כרטיס האשראי שלו. היום, ניתן להטעין כרטיס של הדואר.

מכל מקום ההצעה היא זכות ולא חובה.
תגובה:
ראה הנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה