פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות כוזבות ושירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת ינואר הזמנתי בהזמנה טלפונית שעון קוקיה משודרג (קיבלתי חוברת בידיעות אחרונות,ראיתי את השעון והזמנתי), נתתי את מספר כרטיס האשראי וביצעתי את ההזמנה. כאשר ראיתי שלא חוייבתי על כך , התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם ב-8 ינואר ושאלתי מה קורה עם ההזמנה? אמרו לי כי הייתה טעות בכרטיס האשראי לכן לא חייבו אותי. באותה שיחה טלפונית עם הנציגה כמובן שתיקנתי את הטעות שהייתה במספר הכרטיס ואף הזמנתי עוד מוצר - פותח סתימות. הובטח לי כי 2 המוצרים יגיעו ב.18.1.2014 . כמובן שלאחר שיחה זו בדקתי וחייבו אותי בישראכרט על 2 המוצרים כ - 80 ש"ח.
(לאחר כמה ימים אף הזמנתי את שעון הקוקיה הקטן, אך איתו אין שום בעיה כייון שהוא קיים במלאי).
ב - 19 ינואר 2014 , התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי ולתדהמתי נאמר לי כי 2 המוצרים בכלל לא קיימים במלאי!!! לא שעון הקוקיה המשודרג ולא פותח הסתימות.
באותה שיחה הובטח לי שיזכו אותי על פותח הסתימות אבל על שעון הקוקיה המשודרג לא יזכו אותי כיוון שאין מה לדאוג לאחר בדיקה שהנציגה ערכה הוא יגיע אליי עד ה - 1.2.2014 . לאחר שיחה זו הבת שלי החליטה לבדוק עם שירות הלקוחות שבאמת המוצר יגיע בתאריך זה ולא מבטיחים לנו הבטחות כוזבות , אך לתדהמתנו הרבה נאמר לנו כי אין סיכוי שהמוצר יגיע אלינו ב - 1.2.2014 ולא יודעים למה הבטיחו לנו דבר כזה כיוון שהמוצר בכלל לא קיים במלאי (וזאת לאחר שדיברו עם המחסן) ואולי יגיע רק באפריל.
אני רוצה להבין האם זהו השרות שאתם נותנים - שקרים ורמאות???
כל נציגה מבטיחה משהו אחר אבל בפועל זה שונה לחלוטין מההבטחות שלהן.
מעבר לזה, עוד דבר שרצוי שתדעו הוא שאתם משקרים גם בפרסומים שלכם - מידות השעון המשודרג מופיעות באתר כ - 74x42x59 ס"מ אבל בשיחה הטלפונית נאמר לי שהמידות שלו הן 6X7X4.5 ס"מ !!!!!! , אתם יכולים לבדוק זאת באתר ובפרסומים מדוע להטעות כך את הציבור??????
צר לי לכתוב זאת , אבל ההתנהגות שלכם היא פשוט בושה וחרפה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לבדוק מה קורה עם אספקת ההזמנה שלי לגבי השעון המשודרג פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
אנו , מתנצלים .המוצרים שהוזמנו לא היו בפועל במלאי ועקב ספירת מלאי שגויה הונפקה חשבונית.

תגובה:
הועבר זיכוי מלא לחברת האשראי. נמצאה ללקוחה מוצר חלופי כפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה