|
|
|
|
|
|
חיוב עבור מוצר שהעיסקה בוטלה לפניי חודשיים או יותר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי הדר פדידה ראיתי שחוייבתי באשראי דרך עסקה טובה...
ניסיתי לבצע רכישה של מגף דרך הטלפון ולא היה במלאי ואח"כ לא עבר הכרטיס ולבסוף העיסקה בוטלה! מי הרשה לכם לחייב אותי ולהשתמש בפרטים שלי ולחייב אותי על דבר שאיננו רלוונטי אבקש ליצור עימי קשר מיידי לפניי שהעניין יפורסם
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי לכרטיס האשראי ומחיקת הפרטים האישיים שלי ממאגריכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה מנהלת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
ההזמנה יצאה אך כפי הנראה אין עליה נתונים בדואר כרגע. שוחחנו עם הלקוחה וסוכם על ביטול.
|
תגובה: |
ראה הנ"ל. |
פתרון: |
|
|
|