פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור מוצר שהעיסקה בוטלה לפניי חודשיים או יותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי הדר פדידה ראיתי שחוייבתי באשראי דרך עסקה טובה...
ניסיתי לבצע רכישה של מגף דרך הטלפון ולא היה במלאי ואח"כ לא עבר הכרטיס ולבסוף העיסקה בוטלה! מי הרשה לכם לחייב אותי ולהשתמש בפרטים שלי ולחייב אותי על דבר שאיננו רלוונטי אבקש ליצור עימי קשר מיידי לפניי שהעניין יפורסם
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי לכרטיס האשראי ומחיקת הפרטים האישיים שלי ממאגריכם פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
ההזמנה יצאה אך כפי הנראה אין עליה נתונים בדואר כרגע. שוחחנו עם הלקוחה וסוכם על ביטול.
תגובה:
ראה הנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה