פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת זיכוי עבור עסקה שבטלה מחמת חוסר במוצר המוזמן . נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-1.12.13 רכשתי טלפונית , מעיל שפורסם בדיוור לביתי , בעלות של 49.9ש"ח . לאחר שחלפו מעל לשבועיים וטרם קיבלתי את המוצר פניתי טלפונית לחברת עסקה טובה ושם נאמר לי שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי.
תהיתי בפניהם , מדוע לא יידעו אותי על כך , ובהעדר מענה מספק מסרתי
פרטי כרטיס שונים , וכביכול ביצענו רכישה חדשה . הענין נעשה ב-22.12.13 . לאחר כשבועיים יצרו איתי קשר מחברת עסקה טובה לעדכן
אותי שאין להם במלאי את הצבע המבוקש והציעו לי צבע שונה . סירבתי ,
והם ניסו לשכנע אותי לקבל תמורתו מוצר אחר . שוב סירבתי וביקשתי זיכוי
לכרטיס האשראי .והם הסכימו . אולם , מאז 22.12.13 ועד היום 13.2.14
טרם זוכיתי על ידם בסכום העסקה . פניתי אליהם שוב ושוב דרך שירות
הלקוחות שלהם באתר . וכל פעם חזרו אליי טלפונית ואמרו לי ש:
הענין בטיפול / הזיכוי נשלח / הזיכוי הוסדר וכו' .. בפועל , לא זוכיתי .
כמובן שבדקתי בתדפיסי הבנק והאשראי כמו כן ,
פניתי טלפונית אחרי כל שיחה איתם לחברת האשראי לוודא אם התקבל
זיכוי מהם , אולי הוא בהמתנה או בטיפול חברת האשראי והם ענו שלא
התקבל שום זיכוי מעסקה טובה . בפעם האחרונה אמרו לי בחברת האשראי
לבקש מעסקה טובה אסמכתא כתובה לזיכוי ששלחו לחברת האשראי
וכאן הם - עסקה טובה - כבר לא חזרו אליי אפילו .....
לא נעים , זה סכום לא עצום , אבל יותר לא נעים לחשוב שלא הוגנים
כלפייך . והעסקה כאן לא יצאה לפועל בגינם . הבעיה היתה אצלם .
ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של סכום העסקה . פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
בשל כשל טכני בהעברות נתונים לקוחה אכן לא זוכתה.. תגובה:
הועבר זיכוי במידי מס אישור 2602233 , תודה על תשומת הלב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה