אי שליחת זיכוי עבור עסקה שבטלה מחמת חוסר במוצר המוזמן . |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-1.12.13 רכשתי טלפונית , מעיל שפורסם בדיוור לביתי , בעלות של 49.9ש"ח . לאחר שחלפו מעל לשבועיים וטרם קיבלתי את המוצר פניתי טלפונית לחברת עסקה טובה ושם נאמר לי שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי.
תהיתי בפניהם , מדוע לא יידעו אותי על כך , ובהעדר מענה מספק מסרתי
פרטי כרטיס שונים , וכביכול ביצענו רכישה חדשה . הענין נעשה ב-22.12.13 . לאחר כשבועיים יצרו איתי קשר מחברת עסקה טובה לעדכן
אותי שאין להם במלאי את הצבע המבוקש והציעו לי צבע שונה . סירבתי ,
והם ניסו לשכנע אותי לקבל תמורתו מוצר אחר . שוב סירבתי וביקשתי זיכוי
לכרטיס האשראי .והם הסכימו . אולם , מאז 22.12.13 ועד היום 13.2.14
טרם זוכיתי על ידם בסכום העסקה . פניתי אליהם שוב ושוב דרך שירות
הלקוחות שלהם באתר . וכל פעם חזרו אליי טלפונית ואמרו לי ש:
הענין בטיפול / הזיכוי נשלח / הזיכוי הוסדר וכו' .. בפועל , לא זוכיתי .
כמובן שבדקתי בתדפיסי הבנק והאשראי כמו כן ,
פניתי טלפונית אחרי כל שיחה איתם לחברת האשראי לוודא אם התקבל
זיכוי מהם , אולי הוא בהמתנה או בטיפול חברת האשראי והם ענו שלא
התקבל שום זיכוי מעסקה טובה . בפעם האחרונה אמרו לי בחברת האשראי
לבקש מעסקה טובה אסמכתא כתובה לזיכוי ששלחו לחברת האשראי
וכאן הם - עסקה טובה - כבר לא חזרו אליי אפילו .....
לא נעים , זה סכום לא עצום , אבל יותר לא נעים לחשוב שלא הוגנים
כלפייך . והעסקה כאן לא יצאה לפועל בגינם . הבעיה היתה אצלם .
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי של סכום העסקה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|