פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה משירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב, רח' אחד העם 11 (בנין כלבו שלום) ת.ד. 29456 מיקוד 65143 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בצעתי הזמנה לפני כשבוע דרך אתר האינטרנט.

קיבלתי אישור במייל על ההזמנה וכן קישור לבדיקת סטטוטוס ההזמנה.

בבדיקת הסטטוטוס רשום שאם לא מתעדכנת ההזמנה תוך 96 שעות ליצור קשר עם החברה. מזה כמה ימים אני מנסה ליצור קשר בכל אמצעי התקשורת שהם פרסמו: מייל, טלפון, פקס SMS וללא מענה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אי חיוב לרבות התחייבות בכתב שכ. האשראי שלי לא יחוייב או לחילופין לשלוח את המוצר פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
לקוח הגיע דרך גוגל לאתר ישן שלנו שבשל כשל טכני לא ירד. הזמין מוצר שלא קיים במלאי. תגובה:
מחלקת האינטרנט הסבירה ללקוח את האמור לעיל . לקוח לא חויב בגין המוצר שממילא לא קיים. עם זאת נשמרה לו הזכות לרכוש את המוצר אם בעתיד יתחדש המלאי שלו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה