|
|
|
|
|
|
הטרדת לקוחה מבוגרת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אחד העם 11, תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמי מעולם לא פנתה אל "עסקה טובה". פונות אליה טלפניות נחמדות ומבטיחות "מתנות" במחיר משלוח בלבד. אמי מעולם לא פנתה אליהם לרכוש דבר מה. חייבו אותה פעמיים ב-18 תשלומים! היא התקשרה לברר מה הסיבה לחיוב הזה וגב, בשם יפעת טענה בפני (לאחר שדרשתי לחסום את הכרטיס) "הנה אמא שלך התקשרה לקנות... ברשותה זיכויים באלפי ₪. גב. יפה אברהם שברשות אמי זיכוי על 42 ₪ בלבד. טלפנית בשם פטן הודתה באזני כי "יש בלגן בכרטיס של אמא שלך". יפעת טענה כי אין כלל עובדת בשם פטן. שלחתי מכתב רשום בשמי (לפני 4 ימים) הם לא אישרו שלקחו!
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
לא הצלחתי לאתר הלקוחה היות והיא נחסמה והוצאה מהמאגר.
|
תגובה: |
ביטול הזמנה יתאפשר עם החזרת מוצרים חדשים באריזה מקורית בצרוף חשבונית בלבד. |
פתרון: |
|
|
|