פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2013 שוכנעתי לצערי עי נציג עיסקה טובה להצטרף ל"מועדון" שלהם ותמורת תשלום חודשי ראוי אני אמור לקבל בכל חודש חוברת מתנות לבחירה. אכן קיבלתי בחודש הראשון. עברו חודשיים ולא קיבלתי פניתי שוב ולאחר כל התירוצים הידועים (שלחנו. יש אסמכתא וכו וכו) הבטיחו שישלחו באופן סדיר. הפעם האחרונה שקיבלתי היתה בדצמבר.. היום פניתי שוב וכמובן שהם "שלחו" ביקשתי להפסיק חברותי ואז בחוצפה רבה ומשתלחת של הנציגה נאמר לי: אין בעיה, אתה יכול להפסיק אבל נגרע לך את כל שווי המתנות שקיבלת. בעצם זהו עושק. אני לא יכול לבטל עיסקה על אף שלא קיבלתי תמורתה חודשים רבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להשיב את כספי על כל החודשים שלא קיבלתי כל תמורה ולהפסיק את העיסקה פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם שם ותפקיד:
בעת הצטרפות למנוי לקוח קבל מס מוצרים שהזמין חינם ללא תשלום כגון מכשיר למניעת נחירות +משקל מטבח+מעבד מזון+פותח סתימות +מגבות פנים וידיים +2 סטים קעריות זכוכית. מוצרים בשווי רב.
כמו כן בחודש דצמבר ניצל הטבות מנוי וקבל מעבד מזון +נעלי פיטנס.+3 חודשים חינם ממקום שלא מקבל דיוור.
תגובה:
היות והמוצרים הוענקו בהתניה לחבר מועדון מן הסתם בבואו לבטל יש לקחת בחשבון את ערכם ,מה שלגיטימי ביותר. גם אם היה מקבלם ללא המנוי היה אמור לשלם, זה ברור.

ממקום של צרכנות הוגנת וממקום שעניין הדיוור הוסדר. לקוח יוכל להמשיך ולהנות מהמנוי עד למיצוי כל הזכויות המוענקות בגין המנוי.
כמו כן, נשמח לשלוח לו גם במייל את ההטבות שמגיעות לו ,העניין תלוי בהסכמתו ובהעברת כתובת המייל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה