פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,אמא שלי התקשרה בכדי לרכוש 2 מוצרים מעסקה טובה, אחת הנציגות שכנעה אותי להיות חברת מועדון בתמורה ל 50 שקלים כל חודש. אימי נענתה, בחיוב כ.א אימי חוייבה 919 שקלים, מאז ועד היום אנו מנסים ןלהתקשר לשירות הלקוחות הגרוע שלהם אך ללא מענה, המתנה של מעל 20 דקות שבסופה מנתקים לנו את הטלפון,מעליבים את אימי,והכסף שלנו עדיין ברשות הרמאים הללו
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה בתאריך 166 והמנוי בוטל לבקשת הבת. תגובה:
ראו הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה