פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 29.4.2014 הזמנתי מוצר וגם חוייבתי בכרטיס האשראי בהתאם. במהלך חודש מאי (לא זכור התאריך) קיבלתי הודעה על דבר דואר רשום שנמצא בסניף דואר שלא בעיר מגוריי. התקשרתי מייד לחברה להודיע להם על כך והם הבטיחו לטפל בנושא מיידית. במקביל יצרתי קשר גם עם מוקד 171 של דואר ישראל ופתחתי שם תלונה. לאחר שיחות אין ספור עם נציגים שונים של עיסקה טובה וגם עם נציגים של 171 לא קיבלתי את המוצר המוזמן.
לפני כשבוע ענה לי נציג של החברה בשם "עודד" בחוצפה ובצעקות והאשים אותי שאני לא רציתי לקחת את המוצר מסניף הדואר ששם נמצא המוצר וגם טרק לי את הטלפון. לא מעוניינת יותר במוצר ורוצה את כספי חזרה.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שוחחתי עם לקוחה היום אשר הסכימה לנסות לבדוק שוב בדואר היה ותהיה בעיה נזכה אותה ונבטל לה את העסקה. תגובה:
ראה הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה