פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר שנקנה נושא התלונה:
לקסמן מוטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם 11, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד
עסקה טובה, שרות לקוחות
שלום רב,
הנדון: תיק צד מעור לגבר (תזכורת).
א. ביום 02/06/2014, רכשתי אצלכם תיק צד מעור לגבר, הזמנה מספר 6253-9717-9736-5348.
ב. כרטיס האשראי שלי כבר חויב בסכום של 49.01 ₪.
ג. הבוקר התקשרתי שוב אליכם, ענתה לי מוקדנית בשם פרחי. היא הנחתה אותי לגשת לסניף
הדואר ולדרוש את דבר דואר גדול מתחת ל 2 ק"ג.
ד. ניגשתי לסניף הדואר הקרוב, שם הפקיד, למרות גילוי של רצון וטוב ומאמצים רבים, לא מצא
דבר שממוען אלי.
ה. אתמול שוב שוחחתי עם המוקדנית פרחי, היא אמרה שכנראה זה יגיע.
ו. הבוקר ניגשתי שוב לסניף הדואר (רחוב כהן, כפר סבא), הצגתי בפניו את דף מעקב אחר ההזמנה, בו רשום מספר הזמנת ספק הוא 10211860 ומספר החבילה הוא ci75693988194!
פקיד משרד הדואר, חיפש ולא מצא דבר. לטענתו מספר החבילה אינו תקין.
ז.. מחכה לבדיקתכם, בעיקר לתיק.

בתודה ובברכה
מוטי ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת התיק פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח יקבל את התיק במקום. תגובה:
הלקוח קבל פיזית את התיק וכעבור ימים ספורים גם את התיק בדואר מההזמנה המקורית. סוכם שישאיר את התיק אצלו כפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה