פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בכרטיס אשראי נושא התלונה:
בורוס מרסל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 17/6/14 התקשרתי לעסקה טובה ע"מ לרכוש מגהץ אדים. מסרתי פרטי כרטיס אשראי. לאחר כמה דקות חזרה אלי נציגת שרות וטענה כי הנציג עמו דיברתי חדש וכי לא ידע שיש ברשותי נקודות מועדון וכי אני יכולה לקבל מתנות חינם במשך שנה. שאלתי בברור כמה פעמים האם אני מחוייבת על כך. הנציגה טענה חד משמעי שאין כל חיוב וכי את החיוב על המגהץ היא מבטלת. שאלתי שוב מה הקצ'? ענתה הנציגה כי אין קצ' וזה רק בגלל הנקודות שצברתי ברכישות שלי בכרטיס האשראי. קבלתי את המוצר לאחר כשבועיים בצרוף חשבונית על הצטרפות למועדון לקוחות וחיוב על 600 שח ב12 תשלומים. פניתי מס פעמים בבקשה לחזור אלי. מבטחים לחזור אלי ללא כל הצלחה. אודה עזרתכם בעניין.
כספי סוג הנזק :
ביטוח חיוב שגוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה החזירה חבילה לביטול. תגובה:
ביטול מלא של העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה