פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר ומכירה שקרית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 21.05.14 קניתי מספר מוצרים דרך עסקה טובה. אחד מהמוצרים לא הגיע , מספר פעמים דיברתי איתם וכל פעם נתנו לי סיבה אחרת, אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אף פעם. לאור היחס המזעזע הזה החלטתי לבטל את העסקה אך גם כאן נתקלתי במכשול. במשך יותר משבועיים אני מנסה לבטל את העסקה והדבר לא מתבצע. מספרים לי את אותם תירוצים אומרים שיחזרו במהרה אך הדבר לא קורה עד היום!!
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי במיידי על המוצר המבוקש לביטול. פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לפי בדיקה מול הדואר , החבילה סופקה היום. תגובה:
ניצור עימה קשר לבדוק שביעות רצון או אופציית ביטול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה