אי קבלת שירות ואחריות על מוצר שנרכש |
נושא התלונה: |
יום שני 07 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעקבות לידת התאומים שלי ב-16/12/13 ובהגיעם לגיל 4 חודשים , ידעתי כי עליי לרכוש מעבד מזון על מנת לטחון להם את המזון המוצק בשנתם הראשונה , ומכיוון שהנני אם יחידנית ל-3 ילדים כעת ולאחר ניתוח קיסרי , לא היה ביכולתי ללכת פיזית ולרכוש את המוצר אז החלטתי לרכוש דרך האינטרנט ,וכך עשיתי רכשתי את מעבד המזון "ניקי אקספרס" דרך האתר וואלהשופס או גט-איט איני זוכרת במדוייק , מה שאני כן זוכרת בוודאות זה שקיבלתי את המוצר מ"עיסקה טובה" , קראתי את הוראות השימוש היטב לפני שהשתמשתי וכך נהגתי , בתחילה הכל היה כשורה אך כעבור פחות מחודש נשברה הלהב של המכשיר, והמנוע של המכשיר פשוט נשרף , פניתי ל"עיסקה טוה" והסברתי כי למרות שימושי הנכון במכשיר קרה הדבר וכי אני כן מאוד מרוצה מהמכשיר ואין אני רוצה את כספי חזרה , לאחר בדיקה עם המנהל הוחלט לשלוח לי מכשיר חדש ולהב חדשה שהיו אמורים להגיע אל ביתי לאחר 3 שבועות מהשיחה הזו , אך שום דבר , שוב הרמתי טלפון לאחר 4 שבועות , שוב נאמר לי כי ישלחו ומאז עבר עוד חודש ושום דבר (וכל זאת להזכירכם עם תאומים שאמורים לאכול אוכל טחון אך מעבד מזון אין עדיין).
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|