פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות ואחריות על מוצר שנרכש נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות לידת התאומים שלי ב-16/12/13 ובהגיעם לגיל 4 חודשים , ידעתי כי עליי לרכוש מעבד מזון על מנת לטחון להם את המזון המוצק בשנתם הראשונה , ומכיוון שהנני אם יחידנית ל-3 ילדים כעת ולאחר ניתוח קיסרי , לא היה ביכולתי ללכת פיזית ולרכוש את המוצר אז החלטתי לרכוש דרך האינטרנט ,וכך עשיתי רכשתי את מעבד המזון "ניקי אקספרס" דרך האתר וואלהשופס או גט-איט איני זוכרת במדוייק , מה שאני כן זוכרת בוודאות זה שקיבלתי את המוצר מ"עיסקה טובה" , קראתי את הוראות השימוש היטב לפני שהשתמשתי וכך נהגתי , בתחילה הכל היה כשורה אך כעבור פחות מחודש נשברה הלהב של המכשיר, והמנוע של המכשיר פשוט נשרף , פניתי ל"עיסקה טוה" והסברתי כי למרות שימושי הנכון במכשיר קרה הדבר וכי אני כן מאוד מרוצה מהמכשיר ואין אני רוצה את כספי חזרה , לאחר בדיקה עם המנהל הוחלט לשלוח לי מכשיר חדש ולהב חדשה שהיו אמורים להגיע אל ביתי לאחר 3 שבועות מהשיחה הזו , אך שום דבר , שוב הרמתי טלפון לאחר 4 שבועות , שוב נאמר לי כי ישלחו ומאז עבר עוד חודש ושום דבר (וכל זאת להזכירכם עם תאומים שאמורים לאכול אוכל טחון אך מעבד מזון אין עדיין).
עלבון סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שלחנו כבר סכין מוצלבת ולפי הדואר חבילה נמסרה. תגובה:
העניין בטיפול מול הלקוחה אשר תקבל את השירות על הצד הטוב ביותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה